2007年3月8日 星期四

買衫仔比baby

lumlum!!今日繼續同老公去research bb野, 去左jusco, 西田同埋旺角花園街!!

不過其實都未正式入貨, 仍然係格價階段, 因為屋企無位放咁多baby野住, 而且好多野都有好多朋友話會比我地, 叫我地唔好買住, 雖然bb節好多野有discount都好吸引, 但都無乜買野!!

我地剩係買左幾件和尚袍仔同少量紗巾!! 忍唔到手, 買少少啦!!

見到好多好多bb衫仔真係好cute好得意!! 諗起我10歲時陪mummy買野比佢肚入面嘅妹妹!! 哈哈, 第一次覺得d衫仔咁細, baby咁細隻, 好神奇好得意!! 可能我就係嗰陣時開始鐘意小朋友!!

真係生bb女多好多扮靚靚嘅衫賣, hehe..., 好多裙仔....都好cute好靚!! baby, 我地就慳番好多錢錢啦!


沒有留言:

張貼留言