2007年3月20日 星期二

明天第一次去QE產檢

哈哈!!

時間真係過得好快呀!! 今晚老公返夜, 返完老爺奶奶home食飯之後, 我自己係屋企, 睇番晒
My baby入面嘅blog!! 寫blog真係好, 可以好方便咁自己review自己諗過乜
!! lumlum

睇番

11月10日篇BLOG, 見到我同老公抽籤決定去QE, 哈哈!! 亂黎
!!

諗番起嗰日即刻抽血, 然後約左

下年3月見醫生
!! 當時係覺得下年3月係好遙遠嘅事, 但轉眼間就到左喇!!! TOMORROW WILL BE 3月21日!! 其實都知道去政府醫院檢查同去健康院都係差不多!! 唔會太大期望, 不過都希望會遇到好醫生好護士啦!!

跟住睇番各位mami bloggers嘅經驗之談&回應, 又見到自己之前一諗起去政府醫院生就腳軟...., 又怕遇到實習醫生, 又怕政府醫院多大6人, 又怕唔知邊個幫我聯針.......!! 但去私家又好似好貴咁, 仲話加價添, 睇番

12月6日篇blog, 直頭諗到傻傻地!!

而家陀左baby就快24個week嘅我又無咁驚喇!! 可能問多左好多人嘅意見, 又有好多mami分享係政府醫院生嘅經驗!! 其實都係靠自己多, 而且順產嘅話, 私家醫生都幫唔到我d乜!!

加上如果想喂mama milk的話, 好多係法國生完嘅mami話法國醫院d姑娘唔會好support!! 成日話補奶粉好d, 可能唔想d baby成日喊! 包包仲話佢姐夫係法國醫院時, 一下都無得抱bb, 佢家姐都只係喂奶先見到bb一陣! 唔lumlum!!  

 但政府醫院就唔會, 因為佢地比番個bb你自己揍番, 而且會support breast feeding!!

不過探bb嘅時間就好短喇!! 每日得一陣!!

baby豬, mami而家唔驚政府醫院喇!! 你自己決定啦!! 如果你乖乖地轉頭...., 醫生話可以順產, 一切都ok, 我地就去QE!! 但係如果touchwood要開刀, 我地就跟番dr. wong去法國醫院啦!! ok??


沒有留言:

張貼留言