2007年3月30日 星期五

希望....

希望奶奶痛風快d好番啦!! 痛左好多日喇...陰公, 最慘只可以食止痛藥, 但止痛藥又傷胃, 變左又多一樣痛!! 我地又睇到好心痛! 希望快d舒服d啦!!

希望威威個堂妹妹比心機考好個A-LEVEL, 不論任何環境, 只要你自己努力專注就一定掂咖喇!! 加油啦!!

希望baby健康開心咁係我個肚度住得舒舒服服!! , 每日都大大力踢下我, 等我知道你好lumlum好健康

希望老公今晚返夜舒服d!!我自己同仔仔兩個都瞓好d!!

希望跟住星期六日一3日嘅小組補習, 對學生們下星期測驗有幫助, 你地要比心機努力d做快d測好d!!

希望個個都心想事成, 所以記住要positive thinking, 剩係諗多d好野!!


沒有留言:

張貼留言