2008年1月8日 星期二

慶祝半歲大日子 part 2

去完香港公園, 我地就返左公公婆婆屋企喇~~~


哈哈~~~ 呢張相見到我地好多年前嘅全家幅呢!!! 細佬妹仲係好細粒呢!!



而家嘅我地一家人已經變成咁喇~~~~ 仲多左兩位添!!! 係時間再出去影下全家幅喇~~~~ hehe~~~



仔仔豬6個月大, 乖左喇~~~ 肯乖乖地跟下公公同舅父仔!! 知道mami係附近就ok喇~~~ 無咁痴身喇!!!




不過, 就唔肯食糊仔同奶粉呢!!! 奶媽自從上次乳腺炎少左奶, 買左罐A+之後, 每日下晝嗰餐就比奶粉溝糊仔比佢, 佢之前都食得好乖咖, 不過可能而家食咳水無乜胃口, 所以呢幾日都唔多食呢! 淨係肯食mama milk咋!!!


你睇下,  舅父仔哄佢飲奶奶, 仔仔好似同佢玩緊"十五二十", 輸左先飲咁呀~~~~~~  哈哈~~~~~



半歲生日, 婆婆買左好多衫仔比仔仔豬呢!!! 呢件背心仔係其中一件!!! thank you 婆婆~~~~



食飽mama milk又心情大靚, 同婆婆玩到好happy呢!!!



friend左之後仲追住公公婆婆錫錫添呢~~~ lum c人喇~~~~




玩完又好乖乖咁瞓左一覺!!!



我地就好舒服咁食左個KFC dinner喇~~~



起身就係切蛋糕時間喇~~~ 啊~~~ 婆婆比仔仔偷食!!!!



攞左個cake出個盒之後, 仔仔豬仲興奮呢~~~~ 想成個人飛埋去呢



嘩~~~~~係睇下佢隻手仔d cream~~~~~ 唔比佢玩個cake就大喊喇!!! 咁又係嘅~~~~ 個cake明明係佢咖嘛~~~~



比佢撩到個cake好醜怪呀~~~~~



點解玩咁耐都唔切蛋糕??? 因為dadi威同公公一齊整緊張sofa!!!!!



我地就同仔仔豬玩左好耐喇!!! 第一次騎mami膊馬!!! yeah~~~~ 仲有好多相咖, 不過而家一篇blog只可以有20張相呢~~~~~ >.<~~~



好喇~~~~ 切蛋糕喇~~~~ 仔仔豬第一次做主角嘅"錦鯉圖"birthday相呢!!!!



婆婆抱住切蛋糕喇!!!!



之後仲流晒口水咁偷食把刀柄~~~~~ 哈哈~~~~~



多謝公公婆婆嘅蛋糕同禮物!!! 又多謝EE仔同埋考緊試都幫我地影左好多相嘅舅父仔!!!! 哈哈!!!!


就係咁樣, 仔仔豬就渡過左6個月大嘅一日, 同埋影左五百幾張相喇~~~~ 哈哈~~~


1 則留言: