2008年1月4日 星期五

再會小明德

前日去左沙田探linda ee &小明德~~~


首先去左shakey"s pizza tea一tea~~~ 原來大合照時佢地兩個bb對望緊呢~~~ 哈哈~~~



再影就兩個都兩頭望喇~~~ 而家好似難左叫仔仔豬望鏡頭呢!!!



好好味嘅炸雞!!



同埋pizza~~~ yummy~~~



咁啱係外國返黎, 又睇住我大嘅auntie想見下仔仔豬, 而大家都係係沙田, 所以即刻聚一聚~~~



仔仔豬心情又好靚靚!!!



同auntie玩左陣, 好lumlum呢~~~



之後上左linda ee屋企!!! 兩個0707 bb係大床玩!! 兩部相機係咁影!! 哈哈!!!



又比我地影大脾!!! 哈哈!!! 明德仔對豬脾脾勁d呢!!!



突然珏霖仔大叫一聲, 嚇親明德呢~~~ 哎呀~~~



不過之後又friend番喇~~~ 哈哈!!! 豬patpat珏霖好好笑!!!



然後又出左廳張mat度玩!!!



兩個bb一人反身去一邊!!! 好攪笑咖~~~



仲好似傾左陣計添呀~~~



跟住又玩左陣腳仔喇~~~ 明德仔對腳仔厚d嘅呢!!!



之後又放左佢兩個坐sofa!!! 仔仔都係對明德d玩具有興趣d!!



明德就想咬啖仔仔豬腳喇~~~ 哈哈!!!! 不過比linda ee阻止左!!



linda ee, 我影到你一個抱兩個呀~~~ hehe~~~ 下次再玩過啦!!



ps: 仔仔豬今日食完糊仔同奶粉嘔呀~~~ 然後又成身起粒粒, 好似有d敏感咁...... 不過都唔係第一次食啦!!! 唔知道點解呢??希望佢快d無事啦~~~


12 則留言:

  1. haha霖霖蝦明德bb呀!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 布小姐 Yangi Po2008年1月4日 晚上7:50

    我都住沙田架喎,shakey"s pizza 正呀,不過成日好多人等架

    回覆刪除
  3. bb好得意呀

    回覆刪除
  4. 我好想咬嗲明德個肥豬脾同珏霖隻腳板呀~26/1你地兩個洗乾淨等貓ee黎咬呀下..

    回覆刪除
  5. 可能玩得開心得滯,開心到嘔呢!

    回覆刪除
  6. 霖霖好似又大個仔左wo....

    回覆刪除
  7. 明德仔對肥髀仔好勁呀~~珏霖仔要加油呀!

    回覆刪除
  8. 哎呀!我都好想可以有bb gathering呀!

    回覆刪除
  9. 不如你停幾日糊仔先啦,起碼等D敏感退佐先.點解你用奶粉開糊仔俾仔仔豬,用番人奶可能好D喎,不過用人奶開好稀好稀,我無跟個instruction開,我係用150ml去開,先有用210ml奶粉開糊仔個結度.

    回覆刪除
  10. 2隻強壯既豬脾仔, 睇到sammis ee流晒口水

    回覆刪除
  11. 唔記得講, 男朋友仔同小吉又有情侶裝, 小吉有一件粉紅色架
    [版主回覆01/08/2008 18:12:00]哈哈~~~ ,咁我地26號著邊set情侶裝呀???

    回覆刪除
  12. 兩個 bb 都好得意

    回覆刪除