2008年1月13日 星期日

又有blogger小聚

又見面喇~~~ 上星期二, 軒媽同靚仔軒軒又黎左探我地呀!!! 今次我地聚一聚嘅地點係爺爺嫲嫲屋企呢!!! 見唔見到b頭個背影呀???



仔仔豬嗰日食左藥, 我地好嘈佢都瞓得好lumlum呢~~~



跟住一瞓醒就比我地試衫喇!!! 點解有咁多靚衫仔試呢???



哈哈~~~ 因為唔願上鏡嘅草媽都黎左呀!!!! 仲入完貨所以我地有衫仔著呢!!!!!



珏霖仔同軒軒一齊著左呢套紅檔檔嘅, 好得意呀~~~



不過仔仔豬仲未瞓得醒晒, 好呆蛋呢~~~ hehe~~~~



軒軒襯牛仔褲好似型仔d喎~~~



哈哈~~~ 仔仔豬一路望住軒軒~~~ 眼都唔眨呢~~~



可惜軒軒呢日狀態唔太好, 成日喊喊呢~~~



軒媽??? 點解你個仔喊都咁靚仔咖????



跟住我地又試左另一套, 不過呢件又太細!!! 紅色又太大!!! um.... 等草媽再幫我地搵下先!!! 大家記住想買就幫襯草媽雪媽地呀!! 我今日係街見到貴成倍咁濟呀~~~~



之後除低衫仔等佢地玩下先~~~



相差6個月嘅bb!!!!



仔仔豬又鐋人喇~~~~



錫到唔肯停添呀~~~



算係最成功嘅合照~~~ ^.^



之後, 仔仔就開餐喇!!! 之後..... 相機就無電喇.........



好開心可以同blog友見面呢~~~~ blog真係偉大~~~ 哈哈~~~


不過......... yahoo blog好似又short左......... 我回應又處理....... upload相又唔多成功........... 希望, 呢篇blog出到啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言