2008年1月16日 星期三

遊左一日車河

今日我地借左架車車, 遊左港九新界一個下晝!!!


點解呀??? 因為要去攞gathering嘅sponsor禮物!!! 影左好多相呀, 不過而家好攰喇~~~


tomorrow先update啦~~~ gd night!!!!  


10 則留言:

  1. 等聽日睇相^^

    回覆刪除
  2. 真係辛苦晒啦, 雖然去唔到!

    回覆刪除
  3. Cary,
    Thank you for your kind arrangement.
    B

    回覆刪除
  4. 好呀~好呀~~等你update 呀
    去新界都唔探我我同natalie :(
    [版主回覆01/18/2008 00:18:00]哈哈~~~下次約我地啦~~~

    回覆刪除
  5. 辛苦哂!記得有嘢幫手就出聲!
    我決定來呀!因為諗番上次為避免病病,所以冇去x'mas party,結果行行都係病 ,所以今次唔理啦!一於來!而且行行已經好番哂,想佢happy 下。我會今 / 明日過數俾你。 過左話你知。
    我地住得好近碧海藍天,當日行行爸都會揸車車,可以帶d用品去,e.g.座奶機﹑playmat(如果我呢排買到的話)﹑厚換片墊﹑Bumbo chair(for考慮買的mami try try)....暫時係諗到咁多.....有冇需要?俾d意見!
    [版主回覆01/18/2008 00:17:00]可以黎就好叮 ~~~
    我其實想搵張大play mat去咖~~~ 不過用完之後要消毒番喎!!! 你介意嗎???
    其他都可以唔洗嘅~~ 嗰度有warm water!!! ~ bumbo我都有興趣咖~~~!不過仔仔都識坐lu!!!
    你like就帶去啦~~~

    回覆刪除
  6. 喂, 有無野要我幫手?

    回覆刪除
  7. 辛苦晒啦 ~ 1/26號叫亞女o錫啖你慰勞下你先得

    回覆刪除
  8. 辛苦晒啦, 但我唔知gathering details, 唔該講我知呀..

    回覆刪除
  9. 辛苦晒呀,多謝你為我地既gathering下咁多功夫。

    回覆刪除
  10. Can't wait to see ur update arh!!
    and I want to see Audrey's 扭計相 too!!

    回覆刪除