2008年1月30日 星期三

7度低溫拍寫真!!!

哈哈~~~ 今日荃灣呢頭得番7度, 不過我地都照有同仔仔豬出街行下!!!! 而且仲同佢影左d冲涼相呢~~~


dadi威話好鐘意d相, 叫我寫篇"7度低溫拍寫真"先~~~ 哈哈~~~ 我仲有好多野未寫咖~~~ ada ee, 我地小聚要再遲d先post喇~~~ ^.^


我地而家每晚都係係呢度同仔仔豬冲涼咖~~~ dadi威會搬左張bb床出廳先!!! 咁就夠位喇~~~



仔仔豬好鐘意冲涼, 不過唔鐘意著衫!! 哈哈~~~ 除衫就好happy~~~ ^.^



愈除愈開心添喎~~~~



首先要洗頭頭, 仔仔d頭泥仲未好晒!!! 仲有少少r損左添呀!!! 而家用vendome洗頭水, 好似甩左好多喇!!!希望甩晒就byebye 頭泥啦!!! 唔好再生喇~~~



加左QV bath oil, d水白色睇唔到第3點!!! 哈哈!!  



個樣好傻呀~~~ 哈哈~~~~ 有無發現佢變左大細眼呀?? 佢一隻眼變左雙眼皮, 一隻仲係單!!! 希望快d變埋啦~~



瞓低比mami洗腳腳同patpat!!!!



上水喇~~~ 奇蹟出現呀~~~ 仔仔豬係咪知道我地影緊相所以咁合作呢??? 竟然上水都笑嘅腸粉or粉腸一條~~~ 哈哈!!



第一件事就係搽cream!!! 而家用墨魚mama介紹嘅physiogel, 好好用喎!! 仔仔豬d皮膚好潤好舒服呢!!



搽背脊喇~~~ 影個patpat比人睇下先~~~ 哈哈!!!



嘩~~~ today best photo呀~~~~



之後就快快手著番d衫仔喇~~~



著埋褲仔都仲係咁happy呢~~~ 仔仔呀~~ 如果你次次冲完涼都咁乖乖就100分喇~~~ 平時喊得好悽涼咖~~~



最後一件衫衫喇~~~ 開始眼瞓樣喇!!! goodgoodgood!!!  



係房冲涼嘅好處就係暖d, 同埋之後可以直接飲mama milk瞓覺豬~~~ 好嘆咖~~~~


希望仔仔豬好瞓d啦!!! 近期夜晚佢都醒好幾次, mami已經好耐無試過連續瞓多過4個鐘頭喇~~~ 乖乖豬~~~ sleep well!!!


健康平安舒服瞓天光~~~


沒有留言:

張貼留言