2008年1月14日 星期一

bb@salon!!

上星期五, dadi威威放假, 同仔仔豬一齊陪mami去左銅鑼灣!!!


呢張相係係裝修完嘅皇室堡嘅育嬰室影咖~~~ 好靚好大, 不過竟然無鎖無櫈!!! 完全唔係比人餵mama milk嘅design, 激c人~~~



之後就陪mami去左salon搵mami朋友仔decem剪頭髮喇!!!



衰豬扭計要mami抱呢~~~ 哈哈~~~ 抱住點剪呀?? 仔??? decem唔係蝦mami呀~~~ 放心啦~~~



哈哈~~~ 仲表演成個拳頭放晒入口!!! 好醜怪呢!!!



剪完喇~~~ ^.^



跟住我地就去左紀律部隊俱樂部玩mami至鐘意嘅bowling喇!!



一開始就X喇~~~ 哈哈~~~ (不過之後就....... )



仔呀~~~有排都未玩得呀你~~~ 個保齡球仲大過你個頭呀!!



哈哈~~~ 都話我有頭威only~~~



之後比dadi威叻番喇!!!



我地輪流打保齡, 同輪流同仔仔豬玩!!!



仔仔豬都好lumlum呢~~~



第二次著牛仔衫咋!!! 大個仔左好多喇!!! 上次仲好大件咁咖 !!



夜晚又約左契媽契爺dinner!!! 我地同仔仔換左衫, 廢事又係牛仔look同契媽契爺影相!



去左上環食thai food!!!



仔仔仲食左半隻banana添呀~~~



之後契媽契爺就送左我地等巴士返home lu~~~



契媽話你大個仔去跟佢地過weekend呢~~~ 比dadi mami去拍拖喎!! ^.^!!! 等你大個d先啦~~~



1 則留言: