2008年1月26日 星期六

迷...

今日我同仔仔豬又要長征喇~~~ 入天水圍呢~~~


今朝諗左d傻野~~~ 哈哈~~~你地估下~~~


原本8個人有兩枱麻雀打緊!!! 黎多左1個人!! 點解得番一枱麻雀????


****************


哈哈~~~ 好多blog友都都有bb, 所以好容易就估到我想講乜喇~~~ hehe~~~


最正確就係renne葦葦豬嗰個呢:”嚟多一個嘅係BB, 而8個人中有一個要睇住BB, 所以其餘3個都無得打牌!!


以前去嫲嫲度做節多數都開兩枱,而家我要睇住仔仔豬!3缺1!得番一枱~~~ 


10 則留言:

  1. UM...... 因為來咗個BB個個都唔打麻雀,要玩仔
    定係IQ題來咖

    回覆刪除
  2. 應該係冇人打麻雀至真,因為果個人係霖霖,個個掛住同佢玩,冇人打麻雀囉!
     

    回覆刪除
  3. 因為個個要同bb玩囉~哈哈...

    回覆刪除
  4. 因為有一張檯比仔仔豬坐左上去,由四個大人同佢玩!!!!!

    回覆刪除
  5. 哈...原來個個答案都一樣, 我唔駛多講啦.

    回覆刪除
  6. 嚟多一個嘅係BB, 而8個人中有一個要睇住BB, 所以其餘3個都無得打牌!!

    回覆刪除
  7. 哈哈~~~ 你地個個都有bb, 所以好容易就估到我想講乜喇~~~ hehe~~~
    最正確就係renne葦葦豬嗰個呢:”嚟多一個嘅係BB, 而8個人中有一個要睇住BB, 所以其餘3個都無得打牌!! ”
    以前去嫲嫲度做節多數都開兩枱,而家我要睇住仔仔豬!3缺1!得番一枱~~~ 

    回覆刪除
  8. 咦..我尋日入咗屯門呀..好凍呢..有無著多件衫呀..

    回覆刪除
  9. 因為我以前有時間都會打麻雀...e+就因為個囡少好多囉..所以咪清楚啲lor!

    回覆刪除
  10. 好攪嘢! 我就真係估唔到個答案,因為我都唔識打麻雀。

    回覆刪除