2008年1月26日 星期六

0707 bb 半歲party

哈哈~~~ 今日嘅party順利完成喇~~~ 我同dadi威都覺得好開心~~~ 希望大家都覺得好happy啦~~~


首先多謝一隻小豬媽媽, 即係行行媽媽同爸爸黎車我地同埋d禮物去場地!!! 去到個場已經間開左一大半比我地!!! goodgoodgood~~~



呢個就係原本mami打算同珏霖扮母子裝~~~ 哈哈~~~ 不過mami之後熱得濟, 除左件衛衣lu~~~



靚仔蝦仔同夏子嘅佑佑加埋boop boop嘅duncan仔最早到~~~ 可以交換bb影相!!! hehe~~~



之後愈來愈多bb陸陸續續到場喇~~~而家6個月, 大個左d, 可以放晒佢地坐係sofa影相!!! 好cute呀~~~ 哈哈~~~



而家一篇blog只可以放20張相, 唔可以逐個合照post喇~~~ 一次過睇住d先啦~~~



多數開頭兩三個bb開始影, 然後就會愈聚愈多個bb一齊影喇~~~ 哈哈~~~ 好犀利呀~~~~ 好彩今日我地有uncle球帶齊裝備幫我地影靚相~~~ 大家放心啦~~~ 密切留意cary個blog, 過幾日就會post個link比大家睇番uncle球影嗰d靚相咖喇!! ^.^ 



3點鐘開始食我地個輕型buffet!!! 大家好有秩序咁排隊攞野食~~~ 乖乖~~~ 好似好快就無野食咁喇~~~ 問大家又話夠喇~~~ 你地其實夠唔夠飽咖???? d野食又得唔得呀???



dadi威今日都好忙碌, 無乜時間同我地影相!!! 竟然影得二百幾張相咋~~~ 呢d係我地食野時影嘅全家幅s!! 仔仔豬好攰好攰呢, 我地食野時就瞓左一陣喇~~~



唔該晒行行媽借左張mat去比我地~~~ 等我地d bb可以去瞓下坐下影下相~~~~



個埸又有個小波波池~~~ 我地d 咁細bb就只可以扮玩下影下相!!!



而我見d哥哥同姐姐仔就玩得好happy喇~~~ ^.^ 騫佑仔~~~ 仲唔捉到你影張相~~~ 哈哈!!! 我要番hughug佢嗰張呀~~~ 軒吽ma~~~~~~



話明係半歲party~~~~ 當然唔少得蛋糕啦~~~ 大家鐘唔鐘意呢個奶樽cake呀~~~~ 我好鐘意咖~~~ 一齊唱生日歌切蛋糕我都好lumlum呢~~~



切完cake我地仲有個小型玩腳仔活動!!! 除左佢地d襪仔好多腳仔好cute呢~~~



間cafe好好呢, 幫我地移開d枱黎影大合照!!! 首先係mami加bb!!!!! 30個bb!!! 好開心呢~~~ 等待uncle球嗰張~~~ hehe~~~~



睇下影相嘅爸爸們~~~ 都好壯觀呢~~~ 哈哈~~~~ (中間黃綠間條衫就係uncle球喇~~~ )



之後到mami們影相呢~~~~



即係到dadi們同bb一齊影喇~~~~ hehe~~~~ 點解有少少mami呢, 因為dadi唔得閒黎, mami頂埋!! 哈哈!! 



其實仲有大抽獎環節, 不過我地唔得閒影相呢~~~ 好多sponsor禮物, 差不多人人都抽到, 不過爭幾份!! 抽唔到嘅mami唔好意思喇~~~  


希望最後一人一袋紀念品大家鐘意啦~~~~ 我整嗰張卡鐘唔鐘意呀???


最後又係我地3個mami同bb喎~~~同上次一樣呢!!! angus仔張car seat連bb車好型好正呀~~~~~



多謝may人仔送左我地返去~~~~



cary mama 2008年第一個大project順利完成喇~~~~  dadi威話唔比我攪喇~~~ 下次你地攪呀~~~ 哈哈!!! 仲有呀~~~ bk個0707 mama club攪緊一歲gathering喇~~~ 快d報名喇!!!


唔該大家寫完有關呢個party嘅blog留個回應比我~~~等我link埋大家啦!!!! 


1 則留言: