2008年1月28日 星期一

第一次團年飯

尋日好凍呀!!! 我同仔仔豬兩個仲入左更凍嘅天水圍!!! 去我嫲嫲, 即仔仔豬太嫲度食預早嘅團年飯!!! 舊年嘅團年飯其實都有仔仔豬份~~~ 哈哈~~~ 不過係我個肚入面!!!


除左件褸仔頂帽帽比個傻豬戴~~~ 好傻瓜!!! 哈哈~~



我地係廳餔左野比仔仔係度玩~~~ 不過好凍呢~~~ 都係由姑婆抱住玩好D!!!



叔公抱住佢一齊瞓左陣~~~ mami就打左陣麻雀!! ^.^



呢個係3姑婆個老公~~~ 係丈公~~ 唔係姑公~~~ 哈哈!!



頭兩個月日日揍仔仔豬嘅3姑婆, 仔仔豬一定認得佢把聲!!



好遲先到嘅婆婆!!! 玩得珏霖仔一陣, 夠唔夠喉咖???



姨姨同表舅父仔~~~ 姨姨就快考a level所以要補習遲左黎呢!! 妹呀~~比心機喇~~~



我地一家人同嫲嫲!!!



團年又係食盆菜~~ 今年試美心~~~ 都ok啦!!!



太嫲&仔仔豬~~~ 一齊唔笑~~~



同一齊笑~~~ 哈哈~~~ 



好野~~~ 嫲嫲仲特登整左我至愛嘅豆沙湯圓比我食!! lumlum!!! 點解出面d湯圓成日都only得芝麻咖???



dadi威要返day!!! 無得一齊去食飯!!! 唯有待mami同珏霖外賣, 攞番去比佢食啦~~~ 夜晚仔仔豬瞓左我地就嘆番嫲嫲牌魚翅喇!! 一樣咁好味!!! ^.^ 



13 則留言:

  1. 好熱鬧呀! 太嫲&仔仔豬個張相好開心呀^^

    回覆刪除
  2. 嫲嫲同仔仔豬一齊笑果張好正呀!!!!!!

    回覆刪除
  3. 姑婆個老公叫丈公,真係唔講唔知道.你好多親戚呀,好熱鬧.

    回覆刪除
  4. 你好勁喎一個人帶亞仔去咁遠~ 仲可以外賣比daddy威食

    回覆刪除
  5. 我地既姑丈原來baby叫佢地做丈公, 我細細個就叫我mami既姑丈做姑爺tim
    豆沙湯圓好好味架~ 我麻麻都係整豆沙湯圓, 我嫁既時候麻麻仲特登整俾我上完頭食呀

    回覆刪除
  6. 同太嫲食團年飯好熱鬧啊! 我估仔仔豬一定唔覺凍, 好溫暖至真!

    回覆刪除
  7. 好溫馨既團年飯,好鍾意太嫲同仔仔豬個2張合照

    回覆刪除
  8. 其實我都好鐘意一家人食團年飯架....個感覺好warm!!

    回覆刪除
  9. 一條冷天寒地凍帶住個仔入天水圍, 真係堅! 我昨晚帶阿囝落樓下都好似冷親佢呀

    回覆刪除
  10. 一條友咁堅帶呀囝入天水圍, 我真係唔敢呀...

    回覆刪除
  11. 真係好熱鬧呀! 有 bb 0既家庭食團年飯都特別開心~~~

    回覆刪除
  12. 好開心喎! 個個都咁早團年嘅!

    回覆刪除