2008年1月21日 星期一

26/1 gathering間cafe點去呀???

d相係我地12月31日去睇場嗰日影咖~~~~


因為地點都唔算易搵, 所以希望大家睇完會明d啦~~~


地點係:  長沙灣深盛路8號碧海藍天嘅名車博覽館1樓forum cafe!!!!


如果出MTR港鐵就出荔枝角站A出口, 跟住就穿過呢條街先(好似係長荔街,  認住間STARBUCKS啦~~~)



或者搭巴士OR小巴係荔枝角道落, 搵到昇悅居先!!!



即係昇悅商場嗰度!!!



入去上一層!!!



一上去見到惠康直行!!!



行到尾轉彎點算呢??



繼續直行~~~ (D裝飾應該唔同喇~~~ )



行到盡頭就見到呢條自動電梯喇~~~ 見唔見到對面綠色嗰度呀??



落去就係喇~~~~



出到去就見到喇~~~



呢條就係深盛路喇~~~



行近D就見到喇~~~ 左手邊呢~~~



到喇!!!



有廣告介紹喇~~~



入到去搵右邊扶手電梯~~~



上到去就見到呢間FORUM CAFE喇



入面就係我地嗰日BOOK左嘅大半個場喇!!!



地址呀~~~~ 電話係27496101!!!!



我地見面嘅時間係2-5PM呀~~~ 唔好食咁飽先黎呀!!! 有BUFFET同一杯飲品!!


記住買份$50-100嘅禮物交換呀~~~ 到時仲有大抽獎同人人有份嘅SPONSOR禮物!!!


如果大吉利是BB唔舒服就唔好黎喇~~ 怕佢地一齊玩會傳染!! 大人唔舒服就記得戴口罩喇!!!!


如果想要我電話就留一個私人回應, 等我話你知啦~~~


15 則留言:


  1. 威威daddy好型呀!!

    回覆刪除
  2. 威威dadi扮Adam鄭呀?
    應該唔算太難搵啫!我地13:45到啦!

    回覆刪除
  3. WOW! 你好叻呀, 寫得D 指示好清楚, 應該識搵. 到時見啦! 

    回覆刪除
  4. 我地會早小小走,因為要趕返屋企沖涼餵奶,Tama仔係街食奶好扭計.

    回覆刪除
  5. MUI HO GING AR~! I wish I hv a pretty virtual tour guide everywhere I goo too!

    回覆刪除
  6. 各位如果用bb車就要注意啦, 呢個站係無lift 或者電梯上去咖, 要"枱"車仔咖.有多個人陪同就會好d, 否則就要頂硬上或者唔好攞車仔改用揹帶 (我上次又係去呢個站,枱到我cc吓 )

    回覆刪除
  7. 威威daddy好型呀!! 指示好清楚, 吾該哂 !

    回覆刪除
  8. 唔該晒,好清楚.

    回覆刪除
  9. 咁好呀, 我問清楚公司,
    如果真係ok, 我就入數後通知你呀!
    最late 明晚覆你是否入數了!

    回覆刪除
  10. 我剛剛入左200比你啦,
    到時見啦!

    回覆刪除
  11. 明白晒!唔該晒你呀。

    回覆刪除
  12. 可否給你的電話no我, 謝謝!

    回覆刪除
  13. 如果揸車去, 係唔係可以有免費泊車呢?
    [版主回覆01/25/2008 15:56:00]有得free兩個鐘頭!!!

    回覆刪除
  14. 你嘅指示真係清楚,仲要實地影埋相,咁d媽咪爹d就唔會唔識去啦! 果然係一個好攪手。

    回覆刪除