2008年1月5日 星期六

一日探兩個BB

我地尋日一家3口出左去探mami朋友生嘅new born BB!!!


仔仔豬一日又識左兩個靚女喇~~~ 哈哈!!!


首先去左紅磡探"彩鈴bb"!!!



仔仔豬見到咁細個bb好好奇呢~~~ 仲想摸下添!!!



哈哈~~~ 佢好似問緊auntie芝: "我可唔可以錫bb女一啖咖??? "



原來不知不覺, 珏霖仔已經不再係小bb喇! 變左大bb喇!



後尾兩隻小豬瞓左覺~~~



大細bb放埋一齊好cute呀~~~



借比我地一家4口先~~~ 



睇下~~~ dadi威而家做左剪指甲professional!!! haha~~~ 幫小b女剪指甲呢~~~



第2站: 我地過左天后探 audrey bb!! 去到時audrey瞓緊覺覺, 仔仔好安靜咁係床邊睇佢呢!!!



哈哈~~~ 呢個角度好得意呀~~~



gloria姐姐都係度呢~~~ 我地送左青蛙仔斗蓬比佢呢!!!



睇下青bb gloria幾開心~~~



哎呀~~~ 仔仔豬塊面仔d"風lan"起得幾勁~~~ gloria都睇到眼定定!



之後玩audrey bb個琴, 仲嘔左d奶整污糟左個琴添呀!!! sorry呀~~~ auntie alva!!!



SFCC MAMA CLUB又多左一個BB喇~~~


9個幾月大嘅GLORIA, 5個幾月大嘅珏霖& 十幾日大嘅AUDREY!!! ^.^ 黎緊1月同2月又會多2個呢!! 



臨走大家都變左身呢~~~ 哈哈!!!



當狗仔遇上羊咩咩!!!



又扮下一家4口先~~~



到ada ee同uncle tony扮喇~~~



1 則留言: