2008年1月8日 星期二

坐得叻左好多!!!

6個月大嘅仔仔豬坐得叻左好多喇!!!



可以坐係度玩轉轉轉喇~~~



仲可以逐隻試味添~~~ 哈哈!!!



又識得彎彎腰去彈婆婆送比佢嘅聖誕禮物: combi琴!!!



ada ee又送左呢個波波比仔仔豬呢!!! gloria姐姐玩到d手指仔好靈活呢!!! 希望仔仔豬都會一路玩,一路學習,一路進步!!



而家佢就鐘意"用口玩"~~~ 哈哈~~~



喂~~~ 望下mami影張靚相先啦~~~ 乖~~~



當日大住個肚買左呢個mother comfortable pillow, 佢話有好多種用法, 其中一種就係咁比bb坐得安全d, 估唔到好似好快就用得著喇~~~ 開頭一日餵好多次奶奶又係全靠佢托住!!! 好抵呀~~~


各位mum to be可以考慮買佢呀~~~ click番去睇篇舊blog啦!!!  


18 則留言:

  1. 距对眼好有神啊

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我個仔都係好鍾意"用口玩"玩具

    回覆刪除
  3. 原來個個都一樣鐘意用口玩架...所以記住一定成日洗呀..

    回覆刪除
  4. 欣欣坐都未坐得好叻,佢會坐坐下成個人"中"去前面,要同佢訓練多D至得啦!!!!

    回覆刪除
  5. 六個月就識得自己坐,進度好好喎......

    回覆刪除
  6. 我都有買呢個pillow呀...不過唔係呢隻牌子..但真係好好用.小瑜都係靠佢學坐咋...

    回覆刪除
  7. 咁快就六個月人仔~真係時光飛快

    回覆刪除
  8. 真係坐得似模似樣喎!
    不過唔好俾佢坐咁耐呀, 傷腰骨同埋好攰架~ 慢慢試下~
     

    回覆刪除
  9. 你個仔仔豬對眼真係好大呀!好羨慕呀~

    回覆刪除
  10. 玨霖好硬正wow.....佢Dhair都出得好快....

    回覆刪除
  11. MaGmaG♥熹琳幸滺♥2008年1月9日 凌晨1:16

    我都有哩個combi 轉轉,不過比呀囡扯到壞左喇

    回覆刪除
  12. 霖霖豬好叻喎坐得好好~ 我都有呢類豆豆枕頭, 個時餵奶真係少左佢唔得啊! katie 之前仲衰, 我用個枕頭圍住佢比佢訓上去, 點知比佢訓上左癮, 但因為佢仲細我怕整親佢腰骨唔再比佢咁訓, 收埋左個枕頭真係以為無用架喇, 好在依家比你提一提, 原來可以拎黎第日教bb 坐! thank you!

    回覆刪除
  13. 邊度買? 好似唔見有咁大個的.
    去我個BLOG呀!我擺了很多BB相, 我成日提及的補習+影相中心就快攬掂開工啦!
    http://hk.myblog.yahoo.com/teacher_student_2006/article?mid=1057

    回覆刪除
  14. 仔仔豬又坐得幾好喎~~~

    回覆刪除
  15. he looks so serious at the last pic! he really is focusing and learning while he's playing that ball leh!

    回覆刪除
  16. 又真係坐得幾穩陣喎! 叻仔!

    回覆刪除