2008年6月4日 星期三

如天氣... 反反覆覆...

唉~~ mami嘅病情, 好似呢排嘅天氣咁, 反反覆覆~~~


明明星期一好番好多, 就快好番晒咁, 點知... 尋晚又好似再黎過......


今日仲衰添...... d鼻水呢..... 好似雨水咁..... 都唔知幾時先停....


仔仔豬尋日都有少少鼻水, 嚇到我呢..... 好怕會傳染比佢嘛....


即刻同佢落樓下睇左相熟醫生, 兩母子一齊睇, 醫生話: "佢唔係傷風, 少少鼻敏感鼻水only"~~~


咁都無咁驚!!! 哈哈~~~ 不過就話mami仲有d d未清晒~~~ 食多少少輕嘅藥啦~~~ 就快ok晒咖喇!!


跟住尋晚我地一家人仲去左uncle joe新居添, 不過, mami愈夜愈多鼻水..... !!!  激c人.....


仔仔豬就食左兩次收鼻水藥水, 無晒事lu~~~


mami就仍然要努力打仗... 好煩呀... 好悶呀... 天氣又唔好, 個人又唔舒服....  


tomorrow下晝帶仔仔豬返爺爺嫲嫲度, mami乖乖食藥抖一日, 希望好番啦~~~


**************


2008.6.3 uncle joe & 寶寶ee新居:



仲有好多相係uncle joe部機度呢~~~ 快d燒番比我地啦~~~ ^.^


仔仔豬同bear bear狗都玩左好耐呀~~~ 兩個都好興奮好剌激呢!!


仲有同c yanyan auntie預祝左生日, happy birthday!!! 希望你個生日願望快d實現啦~~~


25 則留言:

  1. 依~ 你地去左joe叔叔屋企呀~ 早知我地去join下你地啦~

    回覆刪除
  2. ee...原來你去左呀 Joe 到呀, 好鬼遠呀...個C老得閒招呼你地都好嫁啦, 成日話忙忙忙...

    回覆刪除
  3. 希望你快d好番啦!

    回覆刪除
  4. Cary 你又病返? 小心d喇! 食vit c 啦!

    回覆刪除
  5. 保重啊, 唔好出咁多街啦, o係屋企休息多d啦, 呢輪d菌真係好勁啊. 尤其是我哋咁樣唔食得重藥真係好辛苦啊.

    回覆刪除
  6. 小心d,take care哇~
    祝你地早日康復呀))))

    回覆刪除
  7. o.....好掛住你0地呀!!!
    唔見一排﹐霖霖又唔同晒喇。。
    我都病緊呀。。。我0地真係要快 D 好返出黎玩呀!!!
     

    回覆刪除
  8. 你今日好好休息喇, 如果唔係明日又冇得出街街喇.

    回覆刪除
  9. 睇埋今日先啦,聽日可能好返可以一齊玩呢.

    回覆刪除
  10. 小心身體呀,多o的休息。身體唔好真係好難照顧到珏霖傢,加上你又係全職媽咪添。加油吧!

    回覆刪除
  11. 希望你快快好返晒呀﹗

    回覆刪除
  12. 小心身體, take care ! 應該好快好番ge la !

    回覆刪除
  13. 你要好好保重呀!囝囝豬係你康復之泉呢! 加油加油

    回覆刪除
  14. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年6月5日 清晨7:25

    Hope you will get well soon. I can understand how tough it is for you, as a full-time mom taking care of your little boy while being sick.

    回覆刪除
  15. 小心身體呀~順帶一提~畢業禮我可能有份講畢業致謝詞呀^.^

    回覆刪除
  16. 呢輪好多人都病左...希望各個人都身體健康~~~~

    回覆刪除
  17. 好好保重身體, 要多D休息呀

    回覆刪除
  18. ee你好啲未呀, 明天返 Playgroup 啦, 要好返呀

    回覆刪除
  19. 我呀仔又係病病... 大家take care~~

    回覆刪除
  20. 保重身體同埋休息多D
    祝早日康復, TAKE CARE!!!!

    回覆刪除
  21.     絕對明白...因為我今日0係公司冷親...宜家都係流鼻水不止

    回覆刪除