2008年6月19日 星期四

2008.6.14 EE 生日PARTY

上星期六, 我地返完幼潛同LUNCH完後, 唔該晒妹妹豬慈父車左我地返屋企, 一家人一齊叉電!!! ^.^


然後, 夜晚又出發過海去~~~ ^.^


呢日係EE嘅正日生日呢!!! 我地去左搵婆婆同婆婆嘅朋友一齊開PARTY!!! ^.^


呢D婆婆嘅舊同學仔全部都睇住MAMi大咖, 而家見到小珏霖個個都好開心呢~~~ ^.^


一入屋已經同仔仔豬玩喇~~~



仔仔豬開心到拍手仔呢~~~ ^.^



第一件事, 仔仔豬開餐先~~~



有EE親手帶黎嘅南瓜粥!!! 工人姐姐煲定嘅~~~



好味道~~~ 仲有抺乾淨嘅冰凍可樂玩~~~ 唔係飲!!! ^.^



入去Auntie個廚房參觀~~~ 大到呢~~~



穿過個廚房竟然仲有個大大大大飯廳!!!



我地3個hea得好開心呢~~~



仔仔豬跟左婆婆去左卡啦ok房!!!



仲有電腦選曲添呀..... 真誇張!!! ^.^



個個auntie都話, 仔仔豬同dadi威一模一樣呢...... 點解.... 我日日揍住唔係會似番我少少咩????



到我地開飯喇~~~ 我地今次行大門去另一邊飯廳~~~



大家睇下有乜食先~~~



食buffet呢~~~ ^.^



仔仔豬就同ee帶去同佢玩嘅bear bear同埋隻其實係雞仔, 不過仔仔豬成晚叫佢做鴨鴨嘅公仔玩~~~ ^.^



好似真係出左去食buffet咁呢~~~



dadi仲有wine飲呢~~~ ^.^



見唔見到小珏霖呀???



我地一邊食食食, 佢一邊自己係sofa玩玩玩~~~ ^.^



呢期最鐘意玩自己食mum mum~~~


比隻碗同spoon佢就好happy!! 自己"畢"空氣扮食野~~~ auntie們話隻spoon咁長, 小心呀.... 所以我地而家買左隻短d比佢喇~~~ ^.^ 放心放心~~~



仲偷偷地咬隻碗~~~ 哈哈!!!  



哎呀~~ 比bear bear搶左隻匙~~~ 哈哈!!! 公公同佢玩!!! ^.^



跟住, 蛋糕時間~~~~


兩個蛋糕都超正呢!!!!


一個係auntie整咖!!! 好多生果, 仲要樣樣生果都係勁甜勁靚嘅!!! 諗起都想再食呢!!



另一個係雪糕蛋糕, 朱古力味好濃, 好正呀~~~ 媽咪呀? 乜牌子話??? 下次生日又食多次好唔好呀???  ^.^



除左ee之外, auntie亦係6月生日~~~ 兩個壽!!!



我地一家~~~ ^.^



全部人~~~ ^.^



切蛋糕喇~~~~~ ^.^



auntie仲逐件逐件生果咁分~~~ 好pro呀!!!



仔仔豬都有份食~~~ ^.^



好味道~~~ 幾開心~~~ ^.^



比封生日利是ee先~~~


妹呀妹!!! 生日快樂!!! 開開心心!!! 放榜goodgoodgood~~~ ^.^ love u!!!



27 則留言:

  1. 好似更上一層樓個d盤!大到不能相信!

    回覆刪除
  2. Happy family gather....

    回覆刪除
  3. ~路過~
    個BB好Cute
    間屋勁大 好似睇緊樓盤

    回覆刪除
  4. 霖霖同Daddy 最似係對眼!真係餅印~~  其實佢都唔係唔似你呀,係似Daddy 多少少者,哈哈~
     
    間屋真係好大~~ 我諗有二千呎或以上 !

    回覆刪除
  5. 珏霖既 EE 同舅父成個餅印~~

    回覆刪除
  6. 你囝囝件 TIE T-SHIRT 好得意 ,
    想問係邊度買 ?

    回覆刪除
  7. 間屋大到咁多個人企埋一齊都唔覺迫喎!!!!!!

    回覆刪除
  8. 間屋真係好大呀...應該都有2千呎...
    如果你0地一家三口搬埋入去住都夠住
     

    回覆刪除
  9. 豪宅呀......  草民 Lin Lin 第一次見咋

    回覆刪除
  10. 小朋友永遠是家庭快樂的泉源。

    回覆刪除
  11. 間屋真係好正, 好大呀

    回覆刪除
  12. 哇..cary你識親既人非富則貴既????我身邊既朋友住最大果個單位都係油塘三房咋.

    回覆刪除
  13. 間屋好正呀!!

    回覆刪除
  14. 間屋係大到好誇張...............祝玨霖EE生日快樂!

    回覆刪除
  15. 嘩!以為你地去咗樓盤傳真、間屋好大好靚.....仲有五星級服待、一家都好enjoy.....我最like個大廳、happy c.....
    祝EE生日快樂、身體健康、心想事成!!

    回覆刪除
  16. So Big and so Nice ar....
    Happy Birthday to EE....

    回覆刪除
  17. 嘩, 間屋真係好大, 我都未見過一梯一伙的單位
    Happye Birthday to EE

    回覆刪除
  18. 睇睇下~我覺得你同雅妮mama都幾似樣喎~

    回覆刪除
  19. Happy Birthday to EE.
    嘩嘩嘩!間屋真係好大呀,勁正呢!

    回覆刪除
  20. 嘩! 好羨慕你auntie 間大大大大大屋, 真靚

    回覆刪除
  21. 嘩,好豪呀,勁大,超正.

    回覆刪除
  22. 間屋好正呀!! 好羨慕呀!!

    回覆刪除
  23. 婆婆一見到間屋就問 : 示範單位黎架??

    回覆刪除
  24. 嘩~ 好...好...好..大間屋呀~

    回覆刪除
  25. 祝妳妹妹生日快楽啞!
    妳Auntie間屋真係又大装修得又靚、個人又好似好好!

    回覆刪除
  26. oh! Tung Tung happy belated, really really belated!

    回覆刪除