2008年6月14日 星期六

2008.6.13 風雨不改之約 part 1

多謝靚靚雅妮媽嘅邀請!!!


尋日雖然好大雨, 我地一家人都長征左到黃金海岸呢~~~


首先約左mrs.lee一家人一齊搭車入去!!! ^.^


李太真係青春美麗呢!!! 最重要係個好賢淑嘅好老婆好媽咪!!! 我真係要向你好好學習下先得~~~ ^.^


君賢弟弟細過小珏霖一個月!!! 好乖乖, 無仔仔豬咁無時停呢!!!



李生係一個超級好爸爸!!! 一見到佢時一手抱bb, 仲可以揹住bb車同個袋!!! 好man啊~~~  ^.^


囡囡好乖好叻叻呢~~~ 仲係巴士唱歌仔比珏霖聽!!! ^.^



傾吓講吓, 好快就到達喇~~~


點知大家落車之時落緊傾盆大雨, 都好狼狽呢....


呢個dadi威仲突然同我講, 我想.... 影吓相!!! 哈哈!!!


老公, 我好欣賞同好鐘意你咁鐘意影相呢~~~ ^.^


結果, 就有呢d咁浪漫嘅雨中照喇~~~ (李太, 隨便偷相啦!!! )



兩個靚仔加一個靚女~~~ ^.^ 咦~~~ 唔見左囡囡嘅???



因為仔仔豬叉電中~~~ ^.^



所以, 囡囡坐左我地呢架車車, 一d都唔會濕身呢!! goodgood!!! ^.^



去到club house有個索女黎接我地喇!!! 妮媽, 你好fit呀!!!! ^.^ 仔仔豬亦都醒左喇~~~



一去到, 又有見面禮呢!!! 多謝晒呀!!! 乜咁客氣呀???



好難得捉到aaliyah影相咖!!! ^.^



妮媽即刻開左呢個玩具比仔仔豬玩呢, 仔仔豬都好留心喎!!! ^.^



呆豬睇tower!!! ^.^



呢個大眼公仔rihanna真係可愛到呢......


雅妮媽, 你生多幾個啦!!! 個個都咁鬼靚同可愛!!!!



dadi威抱住唔捨得放手呢~~~ 哈哈!!!



仲想叫我快d生個妹妹添呢....



大家抱住自己嗰個b影下相先~~~ ^.^


rihanna7個幾月大!!! 同我地兩個男仔都好似差不多size咁呢!!! ^.^



大細"嬲"字!!! 哈哈!!!



雅妮媽book左呢個bb戲院好大好舒服呢!!!



bb們係地下一齊玩, 好開心呢!!! ^.^



仲有車車~~~



同埋搖搖馬玩呢~~~ ^.^



兩個傻b一齊食玩具~~~



哎呀~~仔呀仔? 你對snow white都好有興趣喎???



aaliyah排好晒d cube, 仔仔豬去搗亂比人鬧, 仲伸脷仔添!!! 哈哈!!



小小miss lee好有家姐風範!!! 好照顧小珏霖呢!!!



仲成日hug hug佢添~~~ ^.^



玩到比mami話唔記得左自己個細佬喇~~~ ^.^



小小miss lee嘅兩個弟弟~~~ ^.^ (mrs. lee, 洗唔洗契左珏霖做契弟呀?? 哈哈!!)



小bb就周圍爬~~~ ^.^



大bb呢??? 就表演跳跳跳sofa喇~~~



aaliyah真係好active同好大膽呢~~~



睇下佢跳得幾興奮!!!



囡囡就唔多鐘意跳sofa喇~~



不過同李爸爸玩更高難度動作~~~ ^.^



呢個爸爸真係好好咖, 同d bb玩左好耐!! 仲同佢地玩推車呢~~~ ^.^



仔仔豬爬黎爬去~~~ 仲為左d popcorn表演爬上斜坡!!! ^.^



mami都玩得好開心呢~~~ 又有得歎係大sofa!!! ^.^



又可以抱吓各位小bb!!!




不過... 就捉唔到大bb影相喇!!! 哈哈~~~



下午茶時間~~~ 奶奶time!!! ^.^ 睇下對豬脾!!!



阿仔都嘆左杯奶粉奶奶!! ^.^



仲用玻璃枱黎"送"奶奶添~~~



之後. 仲有其他blogger黎左呢!!! ^.^


發現自從仔仔豬出左世之後, 我已經好少周圍去睇blog喇!!! 好鬼攰呀~~~


呢個mami一黎到抱住rihanna, 就舒服到瞓左喇~~~ ^.^



你好呀~~~ 傻豬媽, nice to meet u呀!!!  ^.^



4位男士~~~ ^.^


有dadi威一齊嘅節目, 就有勁多相!!!


我呢篇blog終於成功加左多過20張相喇!!! 原來, 只要發表左篇blog, 再編輯, 又可以加多20張,再編輯多次, 又可以加多20張!!! yeah!!!! (多謝mrs. lee教我呀!! ^.^)



仔仔豬之後仲去撩好後生好玩得嘅雅妮婆婆添呀!!! ^.^



兩個女孩子warm up完就好friend喇!!! ^.^ 



我地一直係呢個cinema播放緊卡通片!!! 不過小朋友們都係無乜睇!!! 好似係dadi威最留心睇barbie~~~ 哈哈!!!


後來, 不如播下兒歌啦~~~


小朋友們即刻勁興奮呢~~~~



睇下~~~ 兒歌嘅魔力呢~~~ ^.^



23 則留言:


  1. 個樣好曳曳呀。。好得意呀﹗﹗
    [版主回覆06/14/2008 17:25:00]又多左好多相喇~~~ yeah!!! ^.^

    回覆刪除
  2. 妳們好呀!一直以嚟都有追開妳的blog,當中很多學習,對嬰兒成長的學習,看著妳們苦心經營下一代,身體力行的,很多新一代媽媽應要學習的都blog裡,尤其思想教育,正向心理學非常重要哩!對我們的孫兒成長很有啟迪,感謝妳!祝福妳們一家!

    回覆刪除
  3. 好正呀! 我都想去玩呀!

    回覆刪除
  4. 你地三個媽咪都好靚女呀, 又fit, 真係羨慕死我啦!!!
    PS 我想問, 閃完數點卡, 可以即係閃中文字卡嗎? 定係要隔半個鐘先得? THX!

    回覆刪除
  5. wah.... 0甘大個 screen 睇。。好正呀!!

    回覆刪除
  6. 珏霖件豬豬衫芯諭都有呀!不過係白色既!

    回覆刪除
  7. 睇到你地玩得咁開心,羨慕c我呀
    當日我地有事去吾到,真可惜
    下次再約過先得!嘻嘻
     
    cary 同妮媽有小小似樣呀,都好靚女呀

    回覆刪除
  8. 嘩~ 原來妳約咗妮媽呀, rihanna 真係好好好靚女

    回覆刪除
  9. 嘩~~ 個club house好多野玩呀....... 唔怪得你今日咁攰喇, 玩得咁開心

    回覆刪除
  10. Cary,睇到 D 相,都見到您地玩得好開心!
    最近我都有睇雅妮媽媽個 Blog,Rihanna 真係勁得意,成個公仔咁...您就好啦...見到佢真人...  仲影埋相添...

    回覆刪除
  11. 仔仔豬個表情有D古古或或咁WOR

    回覆刪除
  12. 你地就好啦!可以約出嚟玩, 我都好想join呀! 有機會返香港, 一定要見吓面啦!

    回覆刪除
  13. cary , 其實你都係個青春美麗又好叻既媽咪呀

    回覆刪除
  14. 嘩, 一個好開心既聚會呀!!!
    rihanna好可愛好似公仔呀!!!

    回覆刪除
  15. 嘩...真係好開心WOW~!!!

    回覆刪除
  16. 見倒鈺霖同Daddy一個餅印真係好搞笑嫁!
    佢又成日伸條痢出黎喎、鬼禁得意!
    最初見妳既時候仲以為妳好私文既添~~~、
    添知・・・・・・・爆!!!
    妳老公影既相真係靚爆啞、等我下次帯埋部機出黎一斉研究研究先!
    唔怪得知禁緊張搵D玩具啦、原来係礼物黎既~、
    我仲以為係帯黎玩既添、好彩最後全部搵番斉啫!!!
    期待Part2啞
    [版主回覆06/15/2008 18:06:00]哈哈~!! 都唔知道點解成日以為我好斯文!!!
    我都係傻同顛咖~~~ 哈哈!!! 有機會再一齊玩啦~~ ^.^

    回覆刪除
  17. HI~你D相影得好靚呀~
    你老公用咩相機影架??
    [版主回覆06/15/2008 23:49:00]用緊canon 400d呀!!! ^.^
    佢見到你讚佢不知幾開心~~~ ^.^

    回覆刪除
  18. 有好多blogger話我哋似兩姊妹呀 咁邊個係家姐先 話時話我同你邊個大d呀??
    [版主回覆06/15/2008 23:54:00]似你咁靚女就發喇~~~ 
    但係點解你兩個千金咁靚靚, 我個仔似bobby咖??? 哈哈哈~~~
    我估我大d!!! 你屬乜咖????  

    回覆刪除
  19. 好開心既聚會喎﹗

    回覆刪除
  20. 個clubhouse.......好正呀

    回覆刪除
  21. 全部BB都好kawaii !! 好羨慕呀!

    回覆刪除
  22. Cary,你同雅妮媽媽好似樣呀,成對twins咁呢!兩個一樣靚爆鏡。Mrs. Lee就簡值係後生加靚女啦!你地個gathering好開心呀,所有BB都係靚仔靚女。幾時預埋我呀?

    回覆刪除