2008年6月7日 星期六

珏霖10個月大嘅紀錄

10個月大嘅小珏霖, 係3個月大開始以黎出得最少街街嘅一個月呢..... 因為mami打敗仗病左成兩個幾星期,加上天氣又唔好, 成日落雨,  日日都唔係係屋企就係爺爺嫲嫲屋企玩!!!


不過, 都有好多驚喜比我地呢~~~ ^.^


紀錄番先~~~


首先係牙仔多左一隻喇, 總共有3隻!! 下面兩隻出得7788喇!!! 上面左邊門牙都爆左出黎喇!!! 右邊就白白地, 未見到!!! ^.^


磅數都係21-22磅!!! 唔係重左好多!!! 不過好似高左好多, 可以摸到好多以前唔夠高掂嘅野喇!!! 得閒量度下佢幾高先得!!!


食野方面, 好乖乖!!! 每朝起身飲完mama milk, 抖陣就同mami去食早餐, 食包包餅餅兼飲7安明治奶粉奶奶!!! 中午食一大碗粥or通粉!! 下午茶食生果or餅餅or yogurt!! 夜晚7點又食一大碗粥!!! 大人食飯時佢又坐係high chair自己食菜or瓜or蘿蔔....!!! 夜晚臨瞓又食mama milk!!!


有時都唔明白, 咁細個人仔, 點樣可以食咁多野咖????? 不過, 佢食得開心, 我地都好安樂!! ^.^


今個月試左蛋白, 都ok喎~~~ 得閒再試下比番明治大仔奶粉佢再試下先!!! ^.^ 


動作方面呢~~~ 今個月學野快左呢~~~


(1) 識得兩隻手一齊bye bye~~~ 哈哈!!! 見到disney dvd嘅小朋友wiggle手指時, 佢都會bye bye手~~~




(2)拍手仔好叻喇~~~ 只要我地講: 好野!!! 佢就會拍拍手!!! 見到dvd d 小朋友拍手, 佢又拍!!! 或者佢自己放左餅餅入口食, 又拍手!! 每朝一瞓醒曚下曚下爬起身坐好, 都會拍手~~~ 哈哈!!!




(3)仲識得touch自己個head!!! 其實係雙手摸住自己對耳仔, 佢自己發明咖!!! 我地仲話佢做乜"無心睡眠"咁嘅pose!!! 哈哈~~~ 後來, 睇english time隻demo碟, 見到simon唱shake your body時仔仔豬又摸耳仔, 我地先知道原來係"touch your head"呢~~~ 可惜原本未影過佢個傻樣!!! 哈哈!!!


(4)再加埋之前已經識嘅"hihi"同埋"請請", 仔仔豬而家有時會好似一套咁一次過自己做晒5樣!!! 好傻好好笑~~~ ^.^


(5)口腔期仍然未過~~ 都好鐘意放野入口!!! 不過比之前少左好多喇!!! 用手仔玩多d!!!



(6)自己識攞住隻杯飲水水同奶奶!!!



不過有時好懶..... 會爬低係地下就隻杯黎飲!! 哈哈!!!



(7)而家唔鐘意係個籃側個hole度攞玩具玩喇~~~ 鐘意拉低個籃, 係個頂度攞野出黎!!!



仲好鐘意攞完又放番入去~~~ ^.^



(8)鐘意自己攞書睇!!! 有時會用佢d bb話講故事!! 或者比本書我講比佢聽!!!



最好笑就係睇呢本barney - i love you書!!! 每次同佢睇住唱i love u歌仔, 佢都會好似拜乜咁五體投地, 成個爬晒落去!!! 哈哈~~~ 做乜呢???


原來係"錫錫barney"呀~~~~~~ 仔仔豬真係好鐘意barney呢!!! 佢會逐頁搵隻紫色barney出黎錫咖!!!! 哈哈!!!



(9)睇得我地抺野多, 仔仔豬好鐘意攞d布黎周圍抺!!! 哈哈!!! 唔該晒呀~~~



(10)玩呢個就識拆唔識起~~~ hehe~~~ 不過就成日放d波波入去d杯入面!!!



(11)呢期最鐘意就係攞我地嘅手提電話黎扮講電話!!! 哈哈!!! 一攞起放埋耳邊就自己係咁講bb話咖喇~~~ 仲好多pose添~~~ 哈哈!!! 之後又攞自己d玩具mobile黎扮!!! 慢慢進展到攞remote扮~~~ 最攪笑係今日食飯爺爺同佢"喂", 佢無野係手, 就咁用自己隻手摸住一邊耳仔就" 喂~~~~ !@#!@%&**^%" 係咁講野喇!!! 仔呀仔~~~ 我地一定係成日對住你講電話啦~~~你學得咁快!!!



(12) mami覺得今個月最叻仔, 學到最重要嘅一樣野, 就係自己反轉身, patpat落先咁由高嘅地方落地喇~~~


之前見佢想用個頭落地先咁, 嚇c人咖~~~



而家佢識得去到邊邊, 就轉身, 用個豬patpat落先!!!! !!!


呢set相就係係我地大床自己落地喇!!! 而佢學識嘅地方係爺爺嫲嫲屋企廳嗰個台!!! 佢成日上上落落, 而家好叻咖喇~~~


(alva ee, 去你屋企都唔怕跌跌喇~~~ ^.^)



語言方面呢!!


仔仔豬都好多野講, 雖然我地聽唔明佢講乜, 不過佢應該係有內容嘅呢!!! 哈哈!!! 有時都估到佢想表達d乜~~~ 例如: 佢望住嫲嫲#$&$(%#$ 一餐, 其實係想要一條菜!!! 哈哈!!! 嫲嫲都話真係get到佢想表達d乜咖!!! ^.^


而有意思嘅發音就有: mum mum, 奶奶, mama, 爺爺!! 有時有d好似係講左個音, 又唔知道係咪真嘅唔計啦~~~ 呢d係佢識重複咁講嘅!!! ^.^ 今日仲好似係咁講"鴨鴨"添, 唔知道係咪真係識呢?


至於佢明白左嘅野, 但唔識講嘅有好多喇!!! 例如: 燈, 波, 書, 眼鏡, bearbear熊, barney.....


問佢: "波波呢?" 佢就會爬去攞比我地!!!


叫佢: " 錫錫bearbear熊啦!! " 佢就會攞床頭隻bearbear錫or咬!! 哈哈!!!


仔呀仔~~~ 你最緊要健健康康呀!!! 今日仲有少少咳咳呢, 要加油呀!!! 快d好番晒, 我地又出動喇~~~


 


 


27 則留言:

  1. 鈺霖叻叻豬喎,你第二時有機會教下我個欣欣妹妹好嗎????
    [版主回覆06/08/2008 17:15:00]好呀~~~ 快d好番晒一齊玩啦~~~ ^.^
    係喎!!! 唔記得答你個combi杯添, 我個仔飲無漏咖, 有個保險lock要lock咖喎?? 不如你打比我啦~~ ^.^

    回覆刪除
  2. 霖霖你真係好叻ar..好多o野都識.好多o野都好醒..你每隔幾日又俾mami 1個驚喜... 霖霖你要俾心機ar~~

    回覆刪除
  3. 你好勁呀!行行呢個月都有好多改變,但我唔識好具體咁形容出黎。見到你寫的,同行行好d似,e.g.中意由藍頂攞玩具,仲係要捐入去攞!對床邊有左意識,唔再"中"落去,間唔中成功用pat落先。hee........
    [版主回覆06/08/2008 17:24:00]哈哈!!! 多謝多謝!!! 都係想留番個紀錄, 所以咁努力記低 ^.^
    歡迎抄襲!!! hehe~~

    回覆刪除
  4. 嘩!真係好叻叻
    最叻係食咁多野,好羨慕呀
    你上教我,教天使仔用屁股落地
    教左好耐都未識,努力中
    仔仔豬真係學得好快呀

    回覆刪除
  5. 鈺霖仔好叻呵....好多Bok B都未識呵....
    Cary勁呀~~~~~

    回覆刪除
  6. 你好番未呵?幾時可以見下你& lum lum 呢.....?
    [版主回覆06/08/2008 17:27:00]um... next next weekend???

    回覆刪除
  7. 鈺霖好叻仔呀,我最喜歡佢成日都食咁多野呀,我個樂樂食野份量好少,所以好un茄呀!
    樂樂又係見我成日講電話,而家成日攞個remote呀, 手掌呀,仲之求其攞舊野都扮電話講一餐家,真係好攪笑呀!
    [版主回覆06/08/2008 17:27:00]哈哈~~ 係呀~~見親佢扮講電話都覺得勁好笑~~~ ^.^

    回覆刪除
  8. 小珏霖叻叻豬, 媽媽教導有方.
    [版主回覆06/08/2008 17:27:00]thanks呀~~~

    回覆刪除
  9. 見著仔仔豬成長,真感動!btw,妳個籃係邊樹買架,我都想搵返個纇似的放玩具。
    [版主回覆06/08/2008 17:28:00]個籃係之前係mannings換咖~~~ 唔知道仲有邊度有得賣呢???

    回覆刪除
  10. 霖霖好叻呀。。已經識得patpat 落級。。。0甘0黎到我屋企都無0甘驚。。不過我屋企個級好似高 D 呀。。。都要小心小心。。
    Audrey 識爬第一件事就係要教呢樣0野。。。
    霖霖突然學得好快好快呀。。快0左好多呀。。。。大個仔喇。。。
    [版主回覆06/08/2008 17:30:00]係呀~~ 突然學得快左好多呢~~~
    我諗佢係大床咁高都落到, 你嗰級都ok嘅~~~
    希望大家快d好番晒, 然後, 約埋gloria去試下啦~~~ ^.^

    回覆刪除
  11. Julian Mama 於荷蘭風車國2008年6月8日 凌晨12:25

    Quite a lot of development he is going thru!!! It's fascinating for us to see... And it's good that he loves eating!!! Enjoy that!
    [版主回覆06/08/2008 17:30:00]yes~~~ so happy to watch him learning n growing!!! ^.^

    回覆刪除
  12. lum lum 好叻仔呀~~ 唔係客氣說話,我覺得佢好似叻過同齡的BB!可能因為係你自己湊(叻過工人湊),再加上你成日帶佢周圍玩,又唔會成日no 佢!我覺得我地好似no 得佢太多,我都盡量忍住唔no 佢,但佢有時玩垃圾筒等都好難唔no,同埋其他照顧佢的大人(如99),我好難控制... 希望盡量俾曦曦explore 多d,等佢學多d!曦曦仲未識拍手啊 (我已經成日o係佢面前拍) !同埋仲係食好少野,真係好羨慕lum lum 食咁多野...
    [版主回覆06/08/2008 17:34:00]多謝你呀~~~
    不過我地做mami一定要記住唔好比較呢!!!  每個bb都有佢地嘅learning progress嘛!!! 好似曦曦好快快學識左用手指仔食星星餅, 我個仔都研究左好耐呢~~~ ^.^
    拍手呢d, 我都示範左好耐, 佢突然有一日自己發現拍拍下有聲好好玩, 就會成日拍咖喇!!! ^.^ 期待好驚喜睇住佢拍手仔嗰日啦~~~ ^.^
    食野方面, 又係個個bb都唔同呢~~~ 希望可以食愈來愈多野時, 曦曦會再食好d啦~~~ ^.^ 加油呀!!!
    記得讚曦曦多d呀~~~ ^.^

    回覆刪除
  13. 呢招真係比我超大驚喜......Cary勁呀...霖霖掂呀....

    [版主回覆06/08/2008 17:38:00]呢招係要不斷重複咁教佢咖!!
    一去到邊邊, 佢想落去時, 就turn佢個patpat落先!!! 重複好多好多次之後, 佢就會自己轉身咖喇~~~ ^.^

    回覆刪除
  14. 鈺霖好叻呀, 十個月已經識咁多嘢

    回覆刪除
  15. 話咁快又11個月, 時間真係過得好快啊..
    我個女呢排大單啦, 一見我拎鞋或者執袋就講: 街街...
    有日唔去街, 佢仲將個袋拖行到我面前俾我....唔係去街去出癮嘛...????
    [版主回覆06/09/2008 12:03:00]嘩~~~ 好叻女喎~~~ ^.^
    反而我個仔未講過街街呢??? 哈哈~~~ 都係女仔鐘意哨街多D呀!!!

    回覆刪除
  16. 唔該哂你呀Cary, 等我得閒出去旺角城市中心再揾揾啦!
    查實我係Annick既同事兼微微既契媽, 係我個blog度"契女微微"既分類入面就見到我地d相架啦!

    回覆刪除
  17. 唔覺唔覺珏霖甘大個啦......真係要等a&b考完試, 見下佢, 同佢玩下先得啦.....

    回覆刪除
  18. 時間真係好快.咁就11個月....Happy 11 Months birthday ^_^

    回覆刪除
  19. 霖霖真係好叻,超級叻 ~~~

    回覆刪除
  20. 珏霖仔真係發展得好好呢!都係媽咪全職照顧的成果!繼續努力呀!

    回覆刪除
  21. 攞d布黎周圍抺, 哈哈~ 妹妹上個月都係呀

    回覆刪除
  22. 珏霖真係叻呢! 希望佢一直繼續進步。

    回覆刪除
  23. 偶然路過,你好有心機記錄仔仔的成長,肯定是第一胎!  你以前也是教書的嗎?我也是啊!

    回覆刪除
  24. 好乖喇,起碼無亂掟野,Tama仔同我咩都掟落地,執餐死呀.
    [版主回覆06/10/2008 00:10:00]不如你比個盒佢教佢執同放, 可能會分散左掟野嘅注意力!!! ^.^

    回覆刪除
  25. 俾咗個膠箱,佢就連個箱仔都掟埋出嚟呀.....
    [版主回覆06/10/2008 11:56:00]哈哈~~ 係咪因為佢係網床入面???
    如果放珏霖落床仔, 佢都會玩掟野出黎咖!!! 放佢係地下玩就唔會囉

    回覆刪除
  26. 霖霖好叻呀,識咁多野! 咁快學識自己用patpat落先,好野呀~
    佢食到咁多野真係好呀,我仔仔食好少野咋,仲唔太like食粥添,都唔知點算.....

    回覆刪除