2008年6月30日 星期一

2008 macau之旅w/仔仔豬

我地尋晚安全返左黎喇~~~ 不過攰到傻左~~~


今日7月1日我地都好忙呢~~~ update住少少macau相先!!!


仔仔豬第一次坐船過大海!!!



我地今次第一次住威尼斯人呢~~~ ^.^ 好大間房呀!!!



大床~~~ ^.^



一去到餵仔仔食粥粥先~~~



個豬仔最鐘意呢條小樓梯!!! 爬上爬落好開心呢~~~



上面係床~~~ 下面係廳~~~ 好多地方比仔仔爬同玩!!! lumlum~~~



我兩個寶貝~~~ ^.^



個washroon都好大呢~~~



dadi又影左千幾張相喇~~~ 我地行程都好豐富呢~~~ 再update啦~~~ 要去上幼潛喇~~~ byebye~~~


沒有留言:

張貼留言