2008年6月15日 星期日

2008.6.13 風雨不改之約 part 2

上回睇到小朋友們一聽到兒歌就勁開心勁興奮喇~~~


不過, 個cinema比人book左喇!! 我地要交番個場比人, 於是, 大家就出去clubhouse嘅playground喇!!!


大人們坐左一邊傾傾傾~~~  真係愈傾愈高興!!! 哈哈!!!


呢3個好朋友仔真係印證左yahoo blog嘅偉大呢~~~ (妮媽, 呢張我後補upload咖!! 你再偷過啦~~~ ^.^ )



介紹下先, 我又認識多左兩位blog友喇~~~


就係靚到妮媽成日話想"3個女"佢嘅細川莎莉同埋好斯文嘅apple姨媽!!!



大人傾計, 小朋友就係playground玩玩玩喇~~~



呢條slide都好高咖.....



阿仔之後仲擰轉頭玩爬番上去呢!!!



唔著鞋嘅臭腳原來係可以啜住黎向上爬咖~~~ 哈哈!!!



呢個好爸爸又陪住囡囡周圍玩喇~~~ ^.^ 



囝囝就瞓左覺覺豬!!!



我嘗試想捉吓雅妮同卓妍影下相, 不過又係失敗..... 哈哈!!



由於dadi威負責同仔仔豬周圍玩, 所以呢part少左好多相!!! hehe!



玩飽之後, 好肚餓喇~~~ ^.^ 我地一行17人, 去左食晚飯~~~



用左好多張highchair呢~~~~ ^.^



呢間野有得自己夾夾夾~~~



我呢個唔識揀餸嘅新手, 就跟左妮媽, 細川同傻豬媽出去學野喇~~~



到仔仔豬瞓左覺喇~~~ 所以, 有dadi威攝影機呢!! ^.^



dadi最鐘意儲齊一套相!!! hehe~~ 即係個個有份, 永不落空呢!!!


所以, 又可以再介紹下我地今次blog聚嘅blog友先:


mrs.lee 一家 1,2,3,4



傻豬媽 & jeremy仔 5,6



apple姨媽一家 7,8,9



雅妮婆&雅妮 10,11



妮媽, rihanna&細川 12,13,14



仲欠3個添.....


就係我地一家喇~~ 15, 16, 17 齊腳~~~ ^.^



mami呢日帶左壺"蕃薯瘦肉粥"去!!! 傻豬霖因為玩左成日, 但係瞓左一陣又醒左, 心情欠佳, 食左好少粥粥咋!!!


好彩其他bb俾面好鐘意食, 唔係我就"晒"心機喇~~~


君賢仔食左兩碗仔!!!



rihanna都好擦得咖喎!!! 添完又添!! 好叻女呀!!! 多謝俾面!! ^.^



食完飯, 我地仲有下場~~~


上左妮媽屋企呢, 仲有幸見到好shy嘅雅妮爸!! 哎呀, 無影到相添...



仲見到小狗豆豆!!! 好歎好舒服咁喎~~~ ^.^



原來有美人按摩緊呢~~~



好羨慕小豆豆咁乖乖, 可以同咁多bb一齊相處呢..... b頭, i miss you....


之後, 我地兩家住得咁遠嘅走先喇~~ 打攪晒喇~~~


落到樓下, 發現...... 超級大雨呢........ 原來係紅雨呢.....


唯有坐係度等陣先......



發現君賢仔愈夜愈開心嘅??? hehe~~~



霆霆家姐仔就好開心咁玩umbrella~~~



嘩~~~ 巧英偉嘅李生+好似松松姐姐嘅李太呢~~~ ^.^ 仲有個靚囝囝!!! 呢張相好靚靚呀~~~( mrs.lee, 你咁鐘意影相, 下次你又幫我一家影下相好唔好??)



狂風暴雨之際, 突然有架掃把佬黎車左我地走呀~~~  


多謝晒住得好近嘅uncle man呀!! 果然係好兄弟!!!! ^.^ 唔該晒呀~~~



咦~~~ 計下人頭, 後座都好似超......載......喎......


ps: 真係好開心嘅一日呢~~~ 又再一次多謝yahoo blog!!!


pps: 不過.... 我加唔到相關blog友嘅???? 次次都話invalid data structure!!! 我問左小編輯又話無問題..... 救命呀.....  


15 則留言:

  1. 次次都話invalid data structure!!!  X 2
    我黎報到喇!!!  銷你銷你, 咁遲先過到黎, 你前兩篇已經睇晒架喇, 之不過唔係呀仔話C急又話要呢樣要個樣, 野野想回之制就緊係行開左, 家下再CLICK入黎呢, 又再有新BLOG  你地洗唔洗咁有效率呀~~ 搞到我懶到出晒汁咁呀真係
    除左要多謝YAHOO BLOG之外, 我諗緣份都好緊要, 我真係試過BLOG聚出現DIED AIR 既情況 , 但係今次 呢~~~ 唔洗講野啦, 真係胸前成功, 胸前偉大呀! (爆), 唔知你有無發覺我起初真係要WARM UP下呢  衰婆妮媽又話你好鬼斯文, 搞到我驚失禮街坊麻, 典知原來個個一撻就着, 真係快過無比石油氣呀, 我同妮媽講, 呢個組合要再番卓, 希望下次風和日麗啦(笑)
    我真係好高興認識你地呀  我地一定要再續前緣, 好無??
     
     
    [版主回覆06/17/2008 00:26:00]哈哈~~~ 扮斯文!!! HEHE~~~ 點扮你都係好鬼攪笑呢!!!! 一開始見你就係攬住RIHANAA瞓覺唔捨得放手囉!!!
    同你地傾計真係好FREE好HAP呢!!! 可惜成日都要揍住仔仔, 其實都唔係傾到好耐!!!
    拿拿臨再續前緣啦~~~ 下次係咪去你度搗亂呀?? ^.^
    仲有呀~~~ 真係要#!$#!$!#!YAHOO BLOG個系統, 佢C都話我個加入BLOG友FUNCTION無問題........ 叫我搵另一部電腦試下喎.......
     

    回覆刪除

  2. 講漏左天, 妮媽個邊有BLOG友話你地好似樣, 呢張真係好鬼似喎又 (爆)

    回覆刪除
  3. 如果遲D我買了單反機, 真係要請教下daddy威呀~~
    佢d相真係好得呀!
    太幸福啦你, 老公無時無刻都願意為你地影相,
    你睇下我老公, 全日都冇揸過部相機呀
    佢唔鍾意影相又唔鍾意被影架~~ 所以我諗我呢一世都冇機會影婚紗相咯

    [版主回覆06/17/2008 00:21:00]你咁靚靚, 好好李生一家會同你影番SET靚靚婚紗相嘅!!! 下次見到佢幫你手炸吓佢先~~~ ^.^

    回覆刪除
  4. 連Part 2都出埋、我諗係時候到我写喇・・・・・・
    再続前縁、爆!
    [版主回覆06/17/2008 00:19:00]見到你交左功課喇喎~~~ ^.^

    回覆刪除
  5. 妳以相片紀錄BB的趣,我們以漫畫做紀錄,有空來看看啊 http://hk.myblog.yahoo.com/kian.family

    回覆刪除
  6. 你好呀, 我地有新貨番左呀有時間黎睇下吖!
    最新貨品: BB心聲露背衣
    http://hk.myblog.yahoo.com/loveb-shop

    回覆刪除
  7. 好似松松姐姐嘅李太呢→係喎..你唔講又唔醒起係幾似喎..不過李太索D

    回覆刪除
  8. 霖霖好乖ar.全程都冇乜扭計.. 霖霖ma我都覺得yahoo blog好正,起o黎度我識佐好多個mani同埋朋友,雖然冇見過面,但係個感覺係好似朋友咁樣....

    回覆刪除
  9. 又真係好開心咁...又有咁多索媽...
     

    回覆刪除
  10. 你編輯完之後再加,試多幾次先得,呢牌都係咁呀.
    btw,成日有blog友gathering,你地一家真係好唔得閒喎.

    回覆刪除
  11. MaGmaG♥熹琳幸滺♥2008年6月16日 清晨6:16

    你好似妮媽姐妹............
    [版主回覆06/17/2008 23:10:00]邊有佢咁靚呢~~~

    回覆刪除
  12. CARY~~你可唔可以幫我問下你老公,,個相機教左D咩....
    快拍/人像定咩...可以影到D BB MOVE 果時..都影到咁清
    而又唔用閃燈...
    &...如果要影李C奶果張...又教左D咩......???
    因為我唔係好識用我果部...D40 呀~
    [版主回覆06/17/2008 23:09:00]我老公好似成日都係用auto mode當傻瓜機咁影咖咋!!
    同埋有時我地都照用flash咖~~~ 自從仔仔豬半歲之後!!!

    回覆刪除
  13. 小儀.琳琳豬.大麻城2008年6月16日 晚上8:29

    下次...可唔可以叫埋我地去呀.....好開心....我成日都只係同女女兩個or同埋婆婆同表姐(我的姪女)玩......又唔夠表姐玩wor....我都想一齊去呀..識多d朋友仔呀嗎.....
    [版主回覆06/17/2008 23:08:00]你得閒約我咪得囉~~ ^.^

    回覆刪除
  14. 好利害呀!快樂家庭由妳創!齊心就事成,團隊效應!非常成功哩!我們的小孫兒剛剛滿月,以我這個三十八歲做公公來說,真的要多多向妳們學習了,感謝妳常常把歡樂帶進Blog這個領域,讓很多人得著歡欣快樂。祝福妳們這一家。

    回覆刪除
  15. 好羨慕你可以約埋咁多BB 同mami 見面,交換心得

    回覆刪除