2008年6月27日 星期五

2008.6.21 舊同學lunch buffet

眨吓眼原來已經一個星期喇~~~ 快d update番先~~~


呢日有好多mami嘅舊同學仔一齊出黎lunch buffet呢!!!


又係多謝facebook!!! link up番好多人!!! ^.^


仲要多謝契媽做攪手~~~ 我地去左central嘅one bar!!!



好明顯mami間中學係女校啦~~~ 哈哈~~~ 清一色女仔~~~



唯一兩位男士就係呢兩個喇~~~



珏霖一邊食生蕃茄, 一邊食dadi一早起身煲定先去返幼潛嘅蕃茄雞柳粥~~~



多謝dadi威唔怕悶陪我地成班女人去食buffet!!! 仲揍左仔仔豬瞓覺覺添~~~



gloria姐姐都有去呢~~~ 兩個bb一齊瞓覺覺~~~



我地就可以舒舒服服咁嘆一陣喇~~~




我食buffet至鐘意狂掃甜品~~~ hehe~~~



瞓醒心情好靚呢~~~ ^.^



契媽抱吓先~~~



我地發現中五4班入面~~~ C班無代表喎~~~


A班:



B班:



D班: ^.^


OH~~~ ONLY SCIENCE GIRLS MAKE BABIES??? 哈哈!!!


ALVA EE嘅Audrey同YUMI EE嗰兩個babies都無出黎呢~~~



仔仔真係同gloria好friend呢~~~



會自己攪住佢黎hug hug~~~ 哈哈!!!



阿仔成日整嘅扭計醜怪豬樣~~~ 哈哈!!!



食瓜瓜~~~


仔仔豬都食左好多野呢!!! 尤其是菜同生果!! 仲有雪糕添~~~ 不過之後d腸胃都ok喎~~~ ^.^ 大個仔喇~~~ 可以跟我地食多d好野喇~~~



gloria都食得好happy~~~



alva ee變左份生日禮物比仔仔豬呢~~~ ^.^ 仲話早d送比佢等佢早d有得玩~~~ 多謝晒呀~~~ ^.^



一歲生日禮物黎咖~~ 珏霖~~~



alva ee話: "lumlum, 錫啖先啦~~~"


點知... 哈哈~~~個傻豬立即錫左份禮物一大啖~~~ hehe~~~



笑c我地~~~



之後, 仲好開心也咁拆禮物添~~~ 係combi積木黎咖~~ 多謝alva ee!!!



而gloria同ada ee就好細心咁買左mami好想搵比仔仔豬嘅大大粒穿珠仔~~~ ^.^ 我呢幾日比左支飲管仔仔豬穿, 佢玩得好happy呢!!



哈哈~~ 同maggie ee玩嘅仔仔整左個鴨鴨咀, mami好鐘意呀!!! 



食飽飽之後, 我地出左去出面影相~~~



好happy呢~~~ 得閒再聚喇~~ ^.^



搵左個阿叔幫我地影埋dadi威~~~ ^.^



一家3口~~~


再一次多謝老公陪住我同仔仔~~~ ^



9 則留言:

  1. hihi .....個BB好Q您真是幸福噢
    [版主回覆06/28/2008 14:16:00]THX~~~

    回覆刪除
  2. 食buffet 個餐廳邊度黎架?好似好好味咁喎d dessert...同埋環境好靚,想遲d 去呀~
    [版主回覆06/28/2008 14:16:00]EXCHANGE SQUARE間ONE BAR!!!
    都唔話係好多野食同好好味~~~ 不過都OK啦~~

    回覆刪除
  3. gathering with high schoolmates, soooo happy.
    [版主回覆06/28/2008 14:17:00]YEAH~~~

    回覆刪除
  4. DADDY ..... 你地兩仔爺好開心喎~ 有女相陪 ...... 仲要咁多添
    [版主回覆06/28/2008 14:17:00]哈哈~~~ 係喎~~~
    仲成日抱埋個仔同人地影相添呀!!!

    回覆刪除
  5. 珏霖錫落份礼物度真係好搞笑啞!!!
    One bar有一個Cake超正嫁!!!
    如果有人生日可以去嗰度訂啞、真係超超超正嫁!
    [版主回覆06/28/2008 14:13:00]係??? 乜CAKE黎咖????

    回覆刪除
  6. 你老公真係好爸爸+好老公! YEAH!!!

    回覆刪除
  7. Really so happy that day, I felt so happy to see your son, too.
    Hope to see your lovely family again very soon~~~~~

    回覆刪除
  8. 哈哈, 笑c我啦, 居然啺咗落份禮物度啊, 咁個位ee咪好失望囉

    回覆刪除
  9. 好正.............

    回覆刪除