2008年6月15日 星期日

爸爸節快樂!!!

DADI威威做左爸爸之後嘅第一個父親節要返工呢.....


我同仔仔豬今日做代表, 同爺爺&太公公飲茶茶!!! ^.^


今晚先再同DADI食DINNER慶祝啦~~~


今日嘅BLOG, 送比老公你做父親節禮物啦~~~ ^.^


比你重溫下呢11個月做左爸爸嘅生活啦~~~ HEHE~~~





















珏霖, 鍚DADDY一啖先啦~~~ ^.^



同埋, 今晚任DADDY整估你一陣咁多啦~~~ DADI威好鐘意嘅娛樂!!! 哈哈!!!



PS: 仲有我個親愛嘅 BA B!!! 父親節快樂呀~~~


你唔嫌我地煩嘅, 我同仔仔豬得閒可以返黎幫手執野OR搗亂咖~~~ ^.^ I LOVE YOU!!!


18 則留言:

  1. 兩父子好似樣呀!

    回覆刪除
  2. 珏霖仔個樣由細到大都無乜點變喎,不過就越來越似歐陽震華.

    回覆刪除
  3. 真係好sweet, sweet啊~~~~睇番珏霖, 宜家真係大個仔呀~~~

    回覆刪除
  4. 霖霖真係越大越靚仔呀。。。 =)
    我好掛住你地呀。。

    回覆刪除
  5. gemini mami 話珏霖似歐陽震華,咁睇落我覺得有D似靚B版前董特首呀

    回覆刪除
  6. so warm and sweet ar.

    回覆刪除
  7. 真係好SWEET呀, DADI威威一定好鍾意呢份父親節禮物啫

    回覆刪除
  8. 唔睇番已前d相真係唔係好相信囝囝原來已前係咁細粒, 我以家好似有d驚咁細粒o既b ,哈哈唔知o個時點湊咖呢.

    回覆刪除
  9. 好溫馨呀!!! 係呢, 珏霖踢水個張, 係幾大架?
    [版主回覆06/17/2008 11:14:00]um... 4月黎咖, 我生曰嗰時, 即係9個月大~~~ ^.^

    回覆刪除

  10. 這張相好好笑!爸爸食仔仔拳頭,而仔仔就想食爸爸個頭

    回覆刪除
  11. 好 sweet 呀! 唔睇相有時都唔覺 bb 大咗咁多 !

    回覆刪除
  12. Really really sweet!!!

    回覆刪除