2008年6月20日 星期五

2008.6.16 森林之約 ^.^

哈哈~~~ 我地唔係去左森林玩~~~


而係突然發現呢兩個成日見面嘅小朋友仔原來一個係心心, 一個係霖霖~~~ 兩個加埋變左森林~~~ hehe~~~


gloria姐姐其實叫做心心~~~



珏霖係lumlum~~~ ^.^



終於等到ada ee同gloria都好番晒喇~~~ 我地星期一殺左入沙田!! alva ee, 你都快d好番啦!!! 我地仲等緊你同鈴鈴咖~~~


首先, 我地去左shakey pizza食lunch!!!



上次食唔到嘅ceaser salad pizza, 今次食到喇!!!! 都幾好味道!!!



lumlum都瞓醒左喇~~~ 心霖一齊食餅餅~~~



大人食飽飽就到小朋友醫肚喇~~~ 一齊去左一田bb餐廳!!!



點呀?? 先生?? 揀好食邊個餐未呀???



ada ee同gloria~~~



我同lumlum~~~



睇下~~~ 珏霖見到個餐成個彈起左!!! 到底係諗緊"好味道呀"? 定係諗緊"咁少... 點夠飽"呢???



兩個bb食飽飽之後, 陪我地周圍行~~~


中途去左反斗城玩玩具~~~ ^.^



好開心呢~~~ ^.^



仲各自攞左個favourite去玩!!!



原來gloria鐘意玩呼拉圈~~~



小珏霖就鍚鍚barney啦~~~ 可惜呢隻barney唔係唱"i love u"song啦.....



玩完兩個bb就攰到瞓左喇~~~ ^.^



襯佢地瞓覺覺, 我地兩個大人就推住兩架bb車去搭火車加MTR!!


一齊返左爺爺嫲嫲屋企喇~~~ ^.^


一齊開餐食嫲嫲愛心魚粥~~~



又一齊玩玩具~~~



因為介紹gloria姐姐係心心, 所以先發現佢地係森林呢~~~



阿仔好鐘意玩呢個香口膠筒~~~


mami上完幼潛後, 之前試過放d星星餅入去, 教佢倒出黎食~~~ 佢研究完學識左用d牙仔打開個蓋!! 哈哈!!!



睇到gloria玩玩具同食飯嘅表現... 發現.... 囡好似真係乖同定好多呢.....



之前睇住gloria爬同行時覺得佢好活躍, 原來..... 仔仔豬到左呢個階段仲活躍好多........ 睇住佢真係攰c mami呢.....



仔仔豬就係係呢個台學識左用patpat落咖喇~~~ ^.^



佢而家又好鐘意去玩張high chair, 成日行埋去推或者扶住企!!!



而且仲好鐘意攞d玩具放入個籃入面~~~



哈哈!!! 傻豬講電話~~~ 乜都當電話!!!



又係d櫈度捐來捐去, 同我地玩peekaboo!!!


呢張見到4隻牙仔呢~~



馬騮霖周圍捐之時, gloria幾文靜咁同mami玩玩具!!!!!



哎呀~~~ 睇下gloria幾可愛!!!


好想生個女~~~ 如果下一個又係仔...... 兩隻馬騮仔..... 屋企會變成點呢......   



小珏霖幾時最坐定定呢??? 就係睇書書嗰時!!! ^.^


兩個bb一齊睇大書書學圖形呢~~~ ^.^



miss. 心心~~~ hehe~~~



呢隻大書都幾好咖~~~ 我上次係小樹苗買左顏色同埋圖形!!! 仔仔都好鐘意睇咖!!! 有少少好似教杜曼百科咭咁嘅效果!!! 夠晒大同埋unique!!!


好似$15-20一本!! 下次再見到買埋其他先~~~



好開心呀!!! 多謝爺們嫲嫲招待!!!


森林呢個星期六再聚過啦~~~ ^.^


9 則留言:

  1. 可愛BB成長印記
    可愛BB大募集
    請來我的 BLOG 看看

    回覆刪除
  2. 我去過一田既bb餐廳幾次都無開,我仲以為關門大吉!
    [版主回覆06/22/2008 14:39:00]係咩??? 我去親都見佢開嘅??

    回覆刪除
  3. hehe!  生番個囡囡囉, 女仔d裙仔真係好靚架, 又可以同佢攪下d頭髮! 
    [版主回覆06/22/2008 14:39:00]我都好想呀~~~ ^.^

    回覆刪除
  4. 請問小樹苗鋪頭o係邊?我又對d 圖形卡有興趣!
    我又係鍾意女多d...如果生多個仔,我驚我會頂唔順兩隻唔食野的馬騮!
    [版主回覆06/22/2008 14:39:00]http://www.sesame.com.hk/contact.html !!
    唔好咁灰啦~~~ 可能生多個, 會影響到曦曦都鐘意食野多d呢~~

    回覆刪除
  5. 小儀.琳琳豬.大麻城2008年6月20日 晚上9:55

    見到你個仔仔豬真係好開心架...我仍日返工都有上黎睇佢...我d同事們見到仔仔豬都係個一句:好得意呀..好靚仔呀..haha
    mami你認同嗎?!
    我就覺得仔仔豬真係好可愛好吸引,等我做做下野都情不自禁上黎望下你...
    [版主回覆06/22/2008 14:38:00]多謝你咁鐘意小珏霖呀!!!
    我話佢一d都唔靚仔, 好彩鐘意笑同埋鐘意同人玩!! ^.^

    回覆刪除
  6. Cary你成日都咁多約會嘅~真爽

    回覆刪除
  7. 有伴學習開心d , 我都想知小樹笛係邊呀? 我都想要d 比zoey 學吓吓
    [版主回覆06/22/2008 14:37:00]http://www.sesame.com.hk/contact.html

    回覆刪除
  8. 好開心喎~  做咩一個著長衫一個著露臂嘅

    回覆刪除
  9. 一田bb餐廳喺邊度o家?? 有咩比bb食??
    睇完好有衝動帶小妹子去
    見到你個blog成日都有好多新奇嘅地方...真係好呀!

    [版主回覆06/24/2008 16:51:00]係沙田新城市一田百貨公司BB部入面!!! 即係以前西田!!! ^.^
    食嘅係和光堂BABY FOOD!!!

    回覆刪除