2008年6月22日 星期日

2008.6.19 & 20 一聚再聚 ^.^

我地同行行連續見左兩日呢~~~ ^.^ 其實兩日都原本plan左去一d特別嘅地方, 點知.... 都係臨時有變!!!


所以結果就一日去左細屋(我地home), 一日去左大屋(行行home)玩喇~~~ ^.^ 


19/6 首先, 我地一齊去食早餐!!! ^.^  



仔仔豬同行行share包包~~~



呢隻係好耐之前係美孚買嘅鴨鴨puppet, 呢排仔仔識講"鴨鴨"之後, 鐘意佢多左呢~~~ ^.^ 我地攞埋落街食早餐!!! 行行都好鐘意呢~~~



哈哈~~~ 兩個bb一齊睇吓隻暈左嘅鴨鴨~~~



中途, 仔仔豬又扮講電話喇~~~



返黎揀相時見到呢張相, 見到b頭頭呢..... 估唔到你走左, 我仲影到你同仔仔豬嘅合照.... 你好嗎??? miss u.......



行行呢排好like企係high chair呢!!! ^.^



兩個baby hug hug~~~



早餐後, 我地去左冒險樂園行下~~~



dadi威抱住仔仔豬玩左好多野呢~~~



一人一波~~~ ^.^



呢個bowling好慢好悶咖~~~ >.<~~~



其實我成日見到冒險樂園d玩具有時都好吸引呢~~~ 尤其是combi嗰d呢~~~


呢日我地就發現左呢set disney玩具, 開頭仲以為係lego嗰類, 點知佢有d管狀物體?? 有無人玩過呀??? 好唔好玩咖???   



兩個baby一齊坐mario車車~~~



仔仔坐左司機位~~~



我地仲第一次入左錢比佢地試下!! 點知, 一郁, 仔仔就驚喇!!!


而行行可能坐得行行爸車多, 一d都唔怕呢~~~ ^.^



見阿仔咁無安全感, mami上埋車陪坐, 我見可以負荷80kg先爬上去咖!! ^.^ 3個加埋都唔過啦~~~ ^.^



之後, 仔仔仲走去坐電單車, 反而一d都唔怕喎!!! 有dadi威遺傳??



行完一輪就上左我地間小屋喇~~~



行行食cary愛心粥粥好乖呢~~~ ^.^



行行一家見證左小珏霖擁有第一把劍嘅過程:


就係有個大細路係商場揸住set劍話: "mami, 仔仔話好想要喎!!!" 哈哈~~~ 好啦!!! 買啦~~~ 不過老公你係度睇住陪住佢先准玩咖!!! 平時要收好呀!!!



食飽飽嘅行行好想快d落地一齊玩呢~~~



終於如願可以落地地喇~~~ ^.^ 一齊玩~~~



玩珠珠~~~ ^.^



同埋玩格劍~~~



真係刀光劍影呢~~~ 兩位劍客!!! 請~~~ ^.^ 



最後, 臨走影張合照先~~~ ^.^ 招呼唔到~~~



20/6~~~ 到我地殺左上行行大屋喇~~~


一去到, 兩個bb被困波波池, 好慘情咁樣呢~~~



其實係行行想搵mama~~~ 仔仔豬就不知玩得幾開心!!!



哎呀~~~仲用個口咬汽球粒野呢... 仔呀!!! 會爆咖......



兩個又一齊玩左成日~~~ ^.^



仔仔學識左玩呢個xylophone~~~



哎呀~~~唔食得咖!!! 小心d呀~~~ 都係唔好比佢地d口腔期bb玩住好d....



行行玩呢set fisher price玩具好叻叻呢~~~


識打開d波波!!!



又識得叠上最高~~~ ^.^



仔仔就始終最愛呢個入波波遊戲~~~



今日到仔仔豬去食行行媽愛心粥粥~~~ 坐住chicco車車食!!! 好味道~~~ ^.^



之後又有行行媽講故事~~~


睇一個個cube咁碌出黎睇嘅故事書!! 好cute呀~~~



小bb們都好想攞呢~~~ 大個d先啦!!! ^.^



就係咁... 又玩左兩日喇~~~ 仲有好多好多節目未update添.... 加油加油~~~ ^.^  


沒有留言:

張貼留言