2008年6月12日 星期四

端午節去左邊?

今日行行媽打比我, 約我同仔仔豬去街街!!! 佢話睇我個blog, 我地好似發左毛咁呢.... 哈哈!!! 好少見我地咁耐都無去街街呢 !!!


其實真係病到好鬼悶喇~~~ 我同仔仔豬其實都算好番晒好幾日咖喇~~~ 成日驚未清晒d病菌, 廢事周圍去玩住啦!!!


不過睇番之前嗰幾日, 其實都有見下朋友仔呢!!! ^.^


星期日, 端午節正日, 我地同左baby彤一家食飯呢!!!


間酒樓d冷氣凍到呢......



仔仔豬而家鐘意自己玩餐具!!! ^.^



請mami食包包~~~



baby彤加陀住細佬佬嘅mama~~~ 彤爸爸唔上鏡呢!!! ^.^



大個女左好多好多呀~~~ 彤彤!!!



上次見時仲好bb呢~~~ ^.^



唔成功嘅合照~~~ 兩個bb對望呢!!! ^.^



下次比佢地兩個一齊玩先得~~~ 今次都無乜交流!!! ^.^


thanks你地比我地兩部printer呀!!! 不過仲未得閒試!!! ^.^


2 則留言:

  1. 你個仔真係大方啦,肯比個飽係食,我個女就.......唔好提啦!!

    回覆刪除
  2. 前前後後半個月都有啦!陰公~~~~!

    回覆刪除