2008年6月18日 星期三

止牙痕!! ^.^

mami又出招幫仔仔豬手止牙痕喇~~~ ^.^


見唔見到仔仔豬右手上嗰舊橙色同綠色物體呀???



阿仔好似食緊雪條咁啜啜啜~~~ 好好味道咖~~~



有時又好努力咁咬咬咬~~~



突然又轉下食下左手嗰舊!!! ^.^



又咬番呢舊!!!



"點呀? mami?? 影夠未呀???" 個衰樣幾串....



睇真d先~~~ 其實左手嗰舊係冰凍蘋果!!! ^.^



右手邊呢個係munchkin出嘅fresh food feeder!!! 入面都係裝左冰凍蘋果!!!


佢有個類似紗巾嘅網套!!! 可以比bb咬而唔會食左一大舊哽親!!! 仲有個手柄比bb揸住!!!



我開頭以為只係會有d味道而唔會食到~~~



點知, 到最後, 得番好細舊蘋果係入面咋!!!



原來仔仔豬咁努力咁咬咬咬係可以整碎左d蘋果食左落肚嘅呢? 可能好似我地磨左蓉咁呢....



佢真係食得好lumlum呢~~~


呢舊野其實6個月大嘅bb已經可以用咖喇!!! 真係買得遲......



佢而家都大個喇~~~ 可以自己食蘋果, 如果咬左太大舊, 佢吞唔到時, 係會自己吐黎出黎!! 所以, mami都比左一舊佢自己食!!!



佢兩邊手都有食咖~~~


仲一邊睇緊上次gathering得巴ee sponsor我地嘅baby genius兒歌添!!! ^.^



有冰凍野咬咬咬止牙仔痕, 又有歌聽!!! 真係好鬼歎呢~~~


仔仔豬開心到自己偷笑呢~~~~ ^.^



到底佢鐘意邊邊手多d呢???


我問佢請我食得唔得呀??? 佢諗左陣, 決定請我食呢舊~~~



哈哈~~~ 收到~~~ 我知道你好鐘意嗰個feeder喇~~~


mami得閒就用佢比多d好野你自己揸住慢慢食啦~~~ ^.^


個feeder係係荷花買咖!! munchkin出品!! 叫fresh food feeder!!! 三十幾蚊~~~


好似之前都有mami介紹過呢, 不過當時未有需要唔記得左lu, 而家自己發現, 買番黎比仔仔豬試, 而佢又鐘意, 好鬼開心呢!!!


仲有呢, 嫲嫲尋日煲左竹蔗馬蹄紅蘿蔔水比仔仔豬飲, 好似飲左無咁辛苦, 尋晚好瞓左呢~~~


而又有blog友介紹左:


1) to use the salty water to clean his gum before sleep.


2) boil the 淮山, 蓮子, 百合, 茨實及廋肉湯 for him , but you can put it into refrigerator before give him to drink,  my husband's colleages (the mid-age ladies) told us.


3) buy this gel for him, i used it for my son at ngiht, but I am no so sure can you get it in HK. http://www.orajel.com/products/baby/teething/gel.htm


希望對出牙仔嘅bb們有幫助啦~~~ ^.^


沒有留言:

張貼留言