2009年2月5日 星期四

你返左黎探我嗎???

連續兩晚, 聽到好熟悉嘅聲音!!!


前晚, 聽到你係咁不停地R痕嘅聲.... 好習慣地想係床邊執起隻拖鞋飛去你嘅方向, 阻止你R到自己損晒!!!!


想起身之際, 發現自己瞓係大床, 唔係以前瞓係地下嘅床褥..... 諗起你已經離開左我好耐..... 


尋晚, 聽到"得得得得...", 你飲水樽嘅聲音!!!! 其實你已經好多年無用嗰D倒轉嘅水樽.....


每日好忙嘅我.... 好多時候好似已經無諗起你... 你又好似一直都無返黎探我咁....


一開始打呢篇BLOG, 我D眼淚原來仍然會不斷咁流!!! 繼續RELEASE吓都好嘅.......


你而家係咪好好好開心呀?? 同SIMBA, GIGI一齊嗎?? 你係咪成日睇住我揍住珏霖呀?? 我而家又陀多一個BB喇~~~ 如果你仲係度, 我地一家人會點呢??


MISS U & LOVE U FOREVER~~~  


沒有留言:

張貼留言