2009年2月23日 星期一

2009.2.6 探dadi朋友仔

哈哈~~~ 呢兩封利是係我地即日製作咖, 包包ee!! ^.^


話說我地約左uncle基同包包ee飲茶, 出左門口先醒起唔記得帶利是比第一年過新年嘅熙熙bb~~~ 點得呢~~~


於是, 即刻係報紙檔製作左呢兩封~~~ 好啱兩位dadi心水嘅!!! ^.^



知道要同仔仔豬坐定定飲茶, 又帶家佢嗰一袋寶物~~~ ^.^



大個左好多嘅熙熙bb~~~ ^.^



係咁食食食嘅珏霖豬~~~ ^.^



呢期叫佢笑, 佢就會哈哈咁"呀"大個口, 一齊陪你喇!!! ^.^



好乖豬係bb車坐定定嘅靚仔bb~~~ 靚媽+靚爸出品, 果然掂!!! ^.^



之後我地上左去bb屋企~~~ 仔仔豬瞓左陣!!!



mami就幫手揍熙豬b~~~ 呢個bb3個月, 佢mami投訴佢瞓得好差, 成日好似抖氣唔多順咁... 會深呼吸一大啖然後就責醒大喊!!! 有無其他bb都係咁呢??? 我地試左同佢噴鼻又無大鼻屎流出黎... 唔通真係鼻敏感???


mami試左一個下晝, 真係抱住佢瞓都瞓得唔好呢?? 有無高人指教呀???



夜晚, uncle man都出左黎一齊dinner~~~ ^.^



去到西環, 又去左mami好鐘意嘅德記~~~



衰人個個食好味鵝片... >.<~~~ mami今次無份食!!!






上次仔仔豬仲係食baby food撈飯, 包包ee仲係大緊肚!!! 2008.10.2 下半埸 - 見dadi好朋友!!! 時間過得真係快呢~~



^.^ 好快又到細b出世喇~~~ 哈哈!!! 我諗下次再去時, 已經要帶埋細b喇~~~


包包ee, 希望熙豬b快d好瞓d啦~~~ 加油呀!!! ^.^


沒有留言:

張貼留言