2009年2月19日 星期四

2009.2.3 年初九 part 2- 太婆生日dinner

2月3日, 年廿九晚, 我地去完alva ee屋企, 去左酒樓同太婆慶祝生日!!! ^.^



太婆婆80歲喇~~~ 生日快樂, 身體健康呀!!! ^.^



細e婆同小珏霖~~~



我地一家... >.<~~~ 表叔, 點解咁暗嘅???



舅公舅婆~~~



大e婆&表姑s~~~ ^.^



bb表叔去左爺爺手上~~~ ^.^



仔仔豬好開胃呢~~ 係咁食食食~~~ ^.^



自己畢, 大大啖~~~ 乖乖~~~



bb表叔又笑得好sweet好可愛~~~ ^.^



仲開始為食仔喇~~~ ^.^



珏霖嘅太公太婆抱住呢個一歲未夠嘅孫仔好開心呢~~~ ^.^



點解小珏霖又整左呢個噴晒口水嘅吹氣咀呢???



哈哈~~ 因為有壽包包, 我地唱生日歌!!! ^.^ 一聽到呢隻歌, 仔仔豬就會自動波吹candle!!! ^.^



太婆婆~~~ 生日快樂!!! 日日都笑得咁sweet!!! ^.^



仔仔豬好心急想食壽包呢.....



結果就係...............


陰公... 一督就插左隻手指仔入去d熱到c嘅蓮蓉度, 熱到喊..... >.<



好彩mami幫佢meet開吹凍!!



有得食, 即刻收聲, lum番晒~~~ ^.^



春麗頭~~~ 哈哈!!!



太公公呢晚心情大佳呢~~~



仲錫左太婆婆一大啖呢~~~ 難得一見呢!!! ^.^ lumlum~~~



同場加映:


小珏霖眼中的世界!!!





係仔仔豬揸住我地部細相機自己影嘅呢~~~ ^.^


8 則留言:

  1. 霖霖好叻喎 影到所有人 嘻~^^

    回覆刪除
  2. 珏霖好叻呀~
    咁細個就影到咁多相~
    仲要張張都好清楚~!!!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,,麗春頭,,乜唔係米奇咩??霖霖手指仔仲有無事呀??

    回覆刪除
  4. BB表叔件Bunny兔係咪我比架?一個傳一個真係好好呀!跟住又再可傳返比妳個細BB
    [版主回覆02/21/2009 14:28:00]係呀~~ 你真係好記性^.^
    你再生多個, 我又傳番比你啦~~~ haha~~~

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月20日 晚上8:06

    嘩...太公太婆真係好精神呢..祝佢地永遠身體健康...開開心心.. 仔仔豬好叻仔呢..影得好清楚...

    回覆刪除
  6. 珏霖又影得ok喎!

    回覆刪除
  7. 又影得幾好喎!

    回覆刪除