2009年2月20日 星期五

2009.2.4 拍拖食金鳳 ^.^

2月4日, 仔仔豬去左爺爺嫲嫲屋企渡假!!!


我同dadi拍拖拖~~~ 休息左一日!!!


夜晚突然想食扒, hehe~~~ 拿拿臨出發去左太子!!!



諗住都差不多9點啦~~~ 唔洗排隊喇o卦..... 點知.... 仲要排成十幾張枱呢......



決心等~~~ 好彩都唔係等左好耐 ^.^!!!



其實點解佢唔開間大d嘅呢??? 真係好鬼迫嘅呢!!! 兩個人坐一邊卡位~~~ 帶埋小珏霖真係唔知放佢係邊好呢??



對面有兩個靚姐姐一齊坐~~~ 唔該晒幫我地影相!!! ^.^



好味道呀~~~~ 好鐘意佢d蒜蓉, hehe~~~ 雖然食完個口會好臭...



之後我地仲行左去朗豪坊對面食甜品~~~



linda, 我咪話呢晚好掛住你同埋掛住我地之前一星期係度hea兩晚嘆世界嘅日子囉!!! ^.^ 唔知道幾時有得再同朋友兩個去行吓街, 做吓yoga, 嘆吓甜品, 吹吓水呢???



yummy~~~~ ^.^



又係嗰句, 唔知道生埋細b之後, 我地兩公婆幾時先有得再2人世界呢??? 所以而家呢幾個月真係要拍多d先得~~~ ^.^


1 則留言: