2009年2月14日 星期六

2009.2.1 年初七 part 1 - 0707BB 人日buffet聚

年初七, 人人生日, 又咁啱星期日!!! 多謝tamama安排, 我地一大班0707bb又有gathering喇!!!


地點係上次比左corner兩大張枱我地, 食得玩得好開心嘅東涌novotel!!!


一去到, 就係mami努力派利是..



同埋仔仔豬周圍請請收利是時間喇!!  希望牛年個個bb都健康快樂, 聽話乖乖啦!!! ^.^



今次多左李太一家4口一齊happy呢~~~ ^.^ dadi又去努力影低大家嘅family pic!!! 哎呀~~~ 竟然漏左tama仔嘅???



好彩都有同你地一家合照番~~~ ^.^



咁多個bb, 真係好熱鬧呢~~~ ^.^


呢張係dadi威派apple!!! 邊個小朋友要apple就問佢攞啦!!!!



哈哈~~~ 曦曦好似想玩珏霖條bib多d喎!!!


仔仔豬仲想用個咀咬舊蘋果餵尤尤呢!!!! 喂喂!!! 小吉媽財多身子弱, 無帶小吉吉黎, 都唔可以咁咖!!!



邊個小朋友最鐘意食蘋果呢??? 原來係珏霖同軍賢^.^!!!


食食吓仲比cary ee捉埋蝦仔一齊影張相呢!!! 蝦媽你影嗰張靚好多呢!!! 蝦仔其實係好嗲咁挨住我大脾咖!!! ^.^



珏霖同好耐無見嘅明德仔~~~ 都有d交流喎!!! 咁多個bb, 想佢地一齊影張靚相真係唔易!!! ^.^



呢張3個都幾靚喎!!! 算影得最好咖喇~~~ ^.^



呢張仲加埋細佬佬呢~~~ 大個仔左呢!!! 好似對眼睛愈來愈大喇!!! ^.^



靚仔慈父真係名不虛傳, 不停揍住個寶貝仔!!! ^.^



有人唔抵得我成日讚其他爸爸, 要我幫手影3個慈父+3個仔仔!! ^.^ 哈哈!!! 老公, 我知你都係好爸爸喇!!! 生埋細b真係靠晒你喇!!!



今次有好鍚仔仔豬嘅霆霆姐姐係度, 成日有佢陪住仔仔周圍玩呢!!! ^.^



軍賢亦都好似認得珏霖咁呢, 見佢成日同珏霖一齊玩呢!! 呢日食野又好乖乖, 李太, 牛年會愈來愈好咖喇!!! 放心放心~~~



有baby killer嘅地方, 就有好興奮好快樂嘅小朋友!!! 今次嘅玩具係一個orange!!! 橙橙~~~ ^.^



mami見上次個個爭巴士爭到傻, 所以今次帶左一袋仔玩具去!!!


一開就吸左個靚女妹妹豬黎一齊玩喇~~~ ^.^ 



行行媽同一大班bb玩史迪仔, 珏霖叫佢做"咬咬"~~~ ^.^



珏霖仲攞左d書仔比曦曦爸爸講故事呢!!! 仲吸引埋李太同軍賢一齊聽呢~~~ ^.^  (呢d書仔就係之前話好抵好正, $3一本嘅機靈狗書仔, 我次次出街都帶住幾本, 好輕好薄, d英文又ok, 因為大陸得黎係清華大學出嘅!!! 詳情睇番: 搗蛋王 = 探險家!!! 而家應該貴左d, 因為RMB升左!!! ) 



快樂嘅時間過得特別快, 差不多要走喇!!! 影吓大合照先!!


睇番呢張先知咁好笑~~~ 尤尤媽同行行爸你地指緊乜呀?



比大家睇吓~~~ 其實係瞓到摺埋左嘅小尤尤~~~



見唔見到小珏霖咬住D野黎影相???



係個GREEN APPLE!!! ^.^ 佢好鐘意呢~~~



最後呢張算最齊人喇~~~ 有埋D PHOTOP BABA!!! 所有DADI攝影師都有份喇!!! (可惜曦曦一家走左先!! linda ee同明德行開左! 同埋小吉吉一家無黎啦!!)



出到酒店LOBBY仲有大桃花影呢~~~


呢日嘅全家幅, THX Tamapa!!!



霆霆同珏霖又影吓先~~~ ^.^



霆霆唔知點解真係好鐘意uncle呢~~~ 又影吓相先!!! ^.^



又再大合照~~~



^.^



等埋位嘅小朋友~~~ tama仔架車真係好受歡迎呢~~~



之後就上車走喇~~~ byebye~~~



唔該晒慈父車我地去, 行行爸車我地走~~~ ^.^ 仔仔豬一上車就瞓左喇!! ^.^ 之後我地仲有下半場豐富節目呢~~~



各位老友, 如果想攞番d相, 可以去facebook呢: http://www.facebook.com/album.php?aid=103090&id=673175900&l=e82a5


link番部分朋友仔先:


tama仔: 新春小團拜 


李太: 小bb拜年自助餐


蝦仔: 年初七@Buffet團拜


行行: 喪玩年廿九到年初七! ~~ part 2


沒有留言:

張貼留言