2009年2月22日 星期日

2009.2.5 遊馬灣

 其實2月6日仔仔豬19個月大時已經post左少少相!!!


不過再整理過仲有好多靚相, 再post多次先~~~ 好天用大機影相真係好靚!!! ^.^


我地係葵芳飲完茶就搭shuttle bus出發喇~~~


好興奮嘅珏霖豬呢~~~



一去到沙灘就拖住爺爺行出去睇海喇~~~



仔仔個高度啱啱可以 support住mami個肚~~~ 哈哈!!!



細b on 大b~~~ ^.^



睇浪video:


開心豬~~~



dadi威抱住睇airplane~~~



同uncle stephen一齊影先~~~



嫲嫲帶左好多頂帽帽比我地戴呢~~~



大細威威~~~ ^.^



^.^



kiss kiss~~~ ^.^



後面就係挪亞方舟喇~~~



不過仲未起好呢~~~



3個一齊"呀"~~~


叫仔仔影相笑吓, 佢就會哈哈哈咁呀大個口呢!!



全家幅~~~



看海ing~~~



拋~~~



執貝殼???



唔係~~~ 係執石頭至真~~~



原來頂帽反轉都戴得~~~ ^.^



扭計樣~~~ 哈哈!!!



飲晒mami支雪梨茶~~~ ^.^



我地仲帶左edwina ee送比仔仔嘅聖誕禮物, 面包超人bubble機去玩呢~~~



可以吹d好大嘅bubble出黎呢~~~



自己行左出去同uncle stephen睇船~~~



uncle stephen係你dadi嘅堂細佬!!! 即係你堂叔叔~~~ 唔知下次耍返hk見面時你幾多歲呢??



嫲嫲無乜上鏡添~~~



之後我地行去馬灣公園~~~ 經過見到方舟上面有好多動物呢!! ^.^ 好似呀~~~ 仔仔都指住叫"el"同"raffe"~~



爺爺咩住行~~~



^.^



踢~~~



花花~~~



得閒同小朋友去親近吓大自然真係好喇~~~ ^.^



3個都好開心~~~ ^.^



好鍚爺爺嘅珏霖同好鍚珏霖嘅爺爺~~~ ^.^



我地見到呢個景有人去影結婚相呢~~~ ^.^



又見到花花~~~



今次仲見到多d野添呢~~~



見唔見到呀???



再睇真d???



好多隻咖~~~



係buzzing bee呢~~~ 呢種花d花蜜一定好好味道喇!!! 好多蜜蜂呢!!! 我同仔仔豬研究左好耐呢~~~ ^.^



原來方舟個入口係公園嗰面~~~ 不過仲未開呀!!! 開始扭眼瞓, 唔肯上鏡喇~~~ ^.^



開左我地再去過啦~~~ ^.^ 我地係門口都見到好多1:1嘅動物呢!!!



一上shuttle bus就暈左喇~~~ ^.^ 乖乖~~~ 得閒再同你周圍去呀!!!


沒有留言:

張貼留言