2009年2月26日 星期四

2009.2.7 part 2 - 飲茶行街直落 ^.^

拜完山之後, 我地一家人去左飲茶!!! ^.^


小珏霖見到我食雞腳又想食... 好啦!!! 又比你試吓啦!!!



睇真d點食先~~~



yummy~~~



有video睇~~~ 食完雞腳又食吓其他點心先~~~ ^.^



仲同晒咁多人飲杯~~~ ^.^ 新年快樂!!!



食飽飽太婆同姑婆走先, 我地行左陣ikea嗰邊個商場, 多左好多得意精品店!!! 幾多野睇呢!!! ^.^



仔仔豬就周圍走, 玩新年裝飾!!



同ee舅父仔公公婆婆玩得好happy!!!



仔仔豬而家開始分大細!!! 佢話"大"桃花樹~~~ ^.^



之後公公婆婆又返屋企先!!! 我地同ee舅父仔行去新城市廣場繼續行&玩先~~~


比ee tickle, 笑到跪地!! hehe~~~



呢邊又有桃花~~~ ^.^



今期流行: 一齊"呀"~~~ ^.^



dadi抱抱~~~ ^.^



呢個裝飾好紅呀~~~ ^.^



全家幅~~~



ee又幫手抱~~~ ^.^



跟住我地去左snoopy land!!!



hihi~~~ woodstock~~~ ^.^



想開snoopy屋企個電視~~~



哈哈~~~ 開啦~~~



開唔到咖~~傻豬~~~



仔仔想坐snoopy船仔!!! 但係我地未有消費喎!!! 下次先啦~~~



好曬好熱呢~~~



hi~~~ joe cool snoopy~~~



hihi~~~ mickey????? 哈哈!!!



個傻豬仲逐間屋去knock門呢~~~ ^.^



入番商場~~~ 有番冷氣~~~ 舒服晒~~~ ^.^



點解整醜怪樣呀???



講乜呀??? 仔???



仲有得騎牛牛~~~ ^.^



^.^



之後又去左行玩具反斗城~~~ ^.^



行到好攰喇~~~ 去飲杯野先~~~



仔仔豬飲私家豆奶!!! ^.^



呢張其實做緊乜呢?? hehe~~~  



仔仔唔飲得奶茶, 食珠珠就得~~~ ^.^


.


跟住我地就搭港鐵返tkl喇~~~ ^.^


仔來豬搭mtr時瞓左覺~~~ 返到屋企又醒左喇!!!


一齊食熱辣辣出爐面包~~~ ^.^ 



一人一個~~~ yummy~~~



dadi都有份~~~



之後~~~ 大家好專心咁睇電視~~~



認唔認到係乜戲呀??? ^.^



婆婆抱住睇~~~ ^.^



最後, 我地玩到天夜先dinner埋返屋企呢~~~ 仔仔豬仲跟左公公婆婆去酒樓同d朋友食晚飯, dadi mami同ee舅父仔4個自己去左另一度嘆dinner添呢!!! hehe~~~


好開心呀~~~ 真係人多好辦事~~~ mami話以前我細個係嫲嫲度又係好多個大人對一個小朋友, 唔洗咁辛苦!!! 相反我而家自己揍住仔仔豬就唔同喇!!! 因為唔係幾代人一齊住嘛!!!


唔緊要啦~~~ 我會多d同阿仔返黎玩~~~ ^.^


ps: 今日到舅父仔生日喇~~~ 今年係係第一次生日要考試呢!!! 加油呀!!! 比心柣考mock, 跟住比心機考會考!!


過埋呢關就happy lu~~~ ^.^ 我對你好有信心!!! 希望你身體健康, 事事平安順利, 好容易好輕鬆好專心咁考好兩個試!!!   


沒有留言:

張貼留言