2009年2月4日 星期三

珏霖歲半發展記錄

嘩哈哈!!! 眨吓眼又2月頭喇~~~ 仲有兩日仔仔豬就19個月大喇!!! 仲未寫隻豬仔呢個月嘅發展呢!!!


仲有健康院個發展監察添呢~~~ ~~~


(1) 牙仔篇


首先睇吓小珏霖棚牙齒先啦~~ 哈哈!!


1月21日晚臨瞓比dadi拍低嘅!!! 呢個月又無乜流口水喇!!! 可能出晒要出嗰幾隻又好一輪!!!


而家小珏霖總共有16隻牙!!! 仲欠4隻大牙就出齊d乳齒喇!!! ^.^


16個月時有11隻, 上個月爆多左5隻, 今個月差不多出晒黎喇!!



而佢而家晚晚都會臨瞓冲涼時擦牙!!! 而朝早就一時時!!!


已經學識左漱口要吐番d水出黎, 唔好飲晒!! 哈哈~~~ 不過開頭訓練時要用開水!!! 因為真係飲左好多先學識!!!


(2)作息schedule


比較起16個月大時, 而家瞓晏左少喇!!!


多數都係9點幾起身!!! 有時瞓到10點幾11點!!! 如果瞓到咁晏多數中間5,6點係醒左飲左杯奶再瞓番!!! ^.^


起身陪mami食早餐!!! 然後玩玩玩~~~ ^.^ 約1點lunch!!!


到下晝先瞓一覺~~~ 可以瞓成兩個幾三個鐘頭!!!


7點幾再lunch!!!


夜晚大約9點幾冲涼瞓覺~~~


夜晚9點幾bath完飲杯奶奶, 跟住係大床同我地一齊碌碌吓, 玩吓唱吓歌祈吓禱錫吓攬吓, 大約10點瞓著!!! 然後就比我地放番落床仔!!!


整體上都瞓得幾好, 會自己瞓到天光, 有時半夜會醒左搵我地(我覺得可能係d牙仔唔舒服), 我地就會抱左佢落大床一齊瞓!!!


至於理解同表達呢, 同珏霖16個月大發展記錄 ^.^ part 1比較, 係樣樣都叻左, 講多左好多野, 成日唱歌!!! copy番再加野先~~ (加野用左*) 


(3)理解&表達


-認得好多動物, 狗, 貓, 鴨, 雀仔, 魚, 龍蝦, 牛, 羊, 豬, 象, 老虎, 獅子, 長頸鹿, monkey, frog, kangaroo, rabbit...... 見到好多動物都有動作做埋, 好似一見到elephant就會大踏步, 見到rabbit就會扮跳.....  


*而家講每樣動物佢都會做動作喇!!! 呢排發現佢多左"worm(會wiggle自己個身), snake(用手扮蛇加sisisi音), 烏龜(講爬or真係爬), crocodile(咬)...."


*好多動物佢見到都會講埋個名喇~~~ 有時係中文, 有時係英文, 有時係動物聲!!! ^.^"識duck, cat, dog, fish, dile(crocodile), lion, cow, 咩咩(羊), raffe(giraffe), worm, 蝦..... "


*識得認畫嘅動物圖畫!!! 有時我地覺得好唔似佢都認到 ^.^


-見到食物or食物圖片時, 會扮放入口or真係放左入口!!!


*會講"apple, nana(banana), 包包, 餅餅, 飯飯, 面面, 湯湯, 汁汁, 提子, cake, 肉肉, 牛扒, (piz)pizza, 糖糖...."


*成日問我地攞餅餅食!! 指住枱面or爺爺個盒攞餅食!! 又會要求飲奶奶, 叫爸爸開奶奶


-明白好多物件用法, 見到圖片都會扮點用!! 例如見到牙刷圖都會扮刷牙, 見到眼鏡又會扮戴..... 仲有梳, 筆, 電話, 襪, 鞋, 衫, 帽, 杯, 叉, spoon, 琴, 太陽........


*會講"牙齒(叫我地比佢刷牙), 衫衫, 電視, 筆筆, 車車, boat, airplane, bed......"


-動作指令: clap your hands, touch your nose(eyes, ears, month, hair, head, fingers, toes, tummy.....), poke out your tongue, turn around, 扮hop hop hop, peekaboo, kiss, 排排坐


*多左bend your knees, wave your arms, wink your eyes, close your eyes, up & down....


*會成日迫人陪佢一齊做動作!!! 哈哈!!! 尤其是勁多大人一齊玩時, 會周圍睇住其他大人有無陪佢做!!! 


-兒歌動作: 一聽到就會跟住做動作嘅有if you're happy, the wheels on the bus, twinkle twinkle little stars, row row row your boat, yummy yummy food, elephants, mr sun.....


*自己會唱嘅兒歌:  abc song, baa baa black sheep, i love you song, little bunny hop hop hop, my bonnie, 打開蚊帳, london bridge, the wheels on the bus, old macdonald(會自己揀隻動物黎唱 ^.^)


-家人稱呼: 識叫 媽媽, 爸爸, 爺爺, 嫲嫲, 公公, 婆婆, 姨姨, 父, 吉吉, 叔叔 ....


*見到所有圖片嘅男都叫爸爸, 女嘅叫媽媽.....


-跟住我地講"謝謝"!! 之前教左佢唔該個手語, 而家教埋佢想攞野, 想我地比野佢同埋幫佢時, 要講"謝謝, 爸爸", "謝謝, 媽媽",  "謝謝, ....."  


-想人抱時, 會講"(乜乜), 抱" ^.^


*每朝一起身, 就攞眼鏡比mami, 同埋講"落...地..." 好鬼清楚 >.<~~~ 想賴多陣床都唔比......


-食飽飽唔想再食時, 會拍拍個大肚dum, 講"飽飽"


*而且會要求"抺抺"!!! 抺枱同埋抺咀!!! 不過有時一唔想食就會好大力推走碗飯同湯.... 會倒到周圍都係..... >.<~~~


*交通工具: 識講airplane同boat同車車!!! 巴士同埋小巴都係叫"巴巴", 比叫爸爸高音少少!!! 不過都好似成日坐車對住個窗口叫爸爸咁~~~ 哈哈!!!


(4)體能


成日怕佢無乜空間發展呢個身體體能同運動能力, 因為屋企細嘛!!! 又無去little gym郁吓, 原本想佢一歲多就同佢報一個sem嘅little gym, 點知, mami又有左細b, 唔可以同佢去上堂, dadi又shift, 好難regular陪佢上堂... 唯有打消呢個念頭!!!


好彩屋企附近都有好多個公園同遊樂場仔!!! 盡量多d同仔仔去玩啦!!! ^.^ 等佢郁多d!!!


而家同佢去遊樂場玩時, 陪佢爬上爬落都幾辛苦喇~~~ dadi, 你要主動同佢去玩多d喇!! ^.^



其實好想跟doman個仔本"如果使寶寶身強體健 How to teach your Baby to be Physically Superb"去train仔仔!!! 不過好多環境因素影響, 好多野都做唔到.... 唔知道dadi會唔會整到個嬰兒爬行道比細b呢???


(5)認知


知道方面, 呢兩個月仔仔豬好似學野快左好多咁呢!!!


其實可以話係佢一直不斷地學習, 而而家開始識講少少野, 表達到佢識d乜比我地知道, 所以好似叻左好多咁!!!


*識得數1-10同埋one - ten!!! 不過應該係念出黎, 唔係真係完全明白個數嘅concept!!!


*有時會自己將d物件一件件咁排開, 數1,2,3,4...... !!! 不過就算得3件, 佢都會數到10!!! ^.^


*英文字母: 都認到好多個喇!!! 全部都係大階字母!!!


A, B,C ,D, E, F, G, H, I, K, M, O, P, Q, S, T, U, Y


就咁抽出黎都會講得出!!! 仲好鐘意唱ABC歌, 一日唱好多次!!!


*顏色就認得RED, BLUE, PINK, PURPLE, BLACK, ORANGE


YELLOW就成日講左RED先, 要我NO佢再問先答YELLOW, 或者答左ORANGE!!! 哈哈!!!


GREEN就認得不過個音發得唔清楚, WHITE同BROWN就一時時!!! ^.^


*形狀就認得CIRCLE, TRIANGLE同埋SQUARE, STAR, 自己可以完成D入形狀嘅玩具!!!


*開始分BIG同SMALL!!!


*開始識分類, 會將同類嘅野放埋一齊!!!


例如: 我地係餐廳比佢分3種糖!!! ^.^ 同埋係屋企分我地D新年糖果!!! ^.^



*認得路


而家我地返PLAYGP地點係葵青劇院, 佢認得新都會, 一去到就自己跳ONE MORE, TWO MORE, 話要去上堂!! 哈哈!! 仔呀~~ 我地成日都係去行吓咖咋!!! ^.^


而返爺爺嫲嫲HOME時, 佢都認得條路, 一轉上山路, 佢就會開始叫爺爺爺爺~~~ ^.^  


仲有乜呢??? 打住咁多先!!! ^.^ GOOD NIGHT~~~


17 則留言:

  1. 呢篇BLOG無揸流灘喎.......
    仲有珏霖識講「芝.......士.....粉」呢!
    上次去食野先聽到佢講~~好犀利呀!
    [版主回覆02/05/2009 10:06:00]乜我之前有揸流灘咩??? >.<~~~

    回覆刪除
  2. 你好叻呀,咁有系統寫番哂珏霖識的野出黎,勁勁勁勁!!!!!!
    [版主回覆02/05/2009 10:07:00]多謝多謝~~~
    如果唔記低, 一定好快就唔記得晒!! 之前仲想個個月都記低... 點知都係幾個月先記一次!!!

    回覆刪除
  3. 珏霖哥哥真係好叻, 19個月識咁多嘢, 讚讚讚讚.............
    17個半月嘅我睇嚟要加把勁先得喇!!!
    [版主回覆02/05/2009 10:09:00]大家都加油加油~~~ ^.^

    回覆刪除
  4. 好叻叻喇, 識咁多野, Tama仔仲未開始講野呢.
    [版主回覆02/05/2009 10:08:00]多謝ee!!!
    tama仔未開口only, 一開口一定好叻叻, 其實佢識好多野, 不過未表達比你知, 唔好心急!!!
    可能一開口講日文添呀!!!

    回覆刪除
  5. 其實他的發展真的一般人快及好. 好好了.

    回覆刪除
  6. 霖霖識好多野,好叻叻呀! 我仔仔識好少野咋,我要努力d先得
    你係咪成日同佢做認字呀?

    回覆刪除
  7. 好叻仔呀,1.5 years old 就識咁多野。 當年的我,仲係一舊飯。而家D小朋友真係醒目好多呀。

    回覆刪除
  8. 珏霖好叻叻呀, DUNCAN仔都仲未肯講好多嘢, 好期待呢...... 

    回覆刪除
  9. 我覺得珏霖真係幾叻,我上次見珏霖,都覺得佢真係好醒!講真架,我覺得佢係我身邊識的BB 裡,最醒的其中一個!我都係咁同老公講...老公話應該係因為你係親自教 (其他人多數係外傭/其他親人照顧),而且教得好有心機,哈哈~
    我就比較懶,有d 野我估我肯教,阿仔都應該識 (如刷牙、自己「畢」野食等),但我見佢有d 抗拒,就會諗「都係等佢大個d 先啦」... 結果就係佢宜家都唔識刷牙,淨係識得咬牙刷!所以睇黎我呢個阿媽都係唔好咁懶~
    係呢,你宜家仲有無同霖霖 flash card?

    回覆刪除
  10. Cary
    知道你有左第二個小生命, 好戥你高興ar...教到仔仔豬咁叻叻..犀利ar...
    你要小心d保重身體...

    回覆刪除
  11. 吉吉 --> 係家人稱呼
    阿珏真係好叻仔呀, 識講咁多野, 小吉吉發2個音既字都仲未好叻, 可能唔夠牙仔?? 哈哈~~
    下個星期阿珏要教小吉吉認多d colour, 小吉吉只係認得red, blue, yellow 3種colour only~~~
     

    回覆刪除
  12. 今日先睇到細B既網誌.
    恭喜晒 ~

    回覆刪除
  13. 霖霖真好好叻叻ar!歲半識咁多嘢,你要繼續努力學多d嘢,到時bb出咗世可以教bb la!!!

    回覆刪除
  14. Julian Mama 於荷蘭風車國2009年2月5日 凌晨12:13

    I also only saw your great news, being pregnant for a little b. Congratulations!!!! I still remember having started with reading your blog when you were pregnant for big brother! Now you're off for the 2 one... take care!!! And yes, your son is so smart...

    回覆刪除
  15. 其實珏霖學到咁多嘢,都要媽媽用心去教同去準備d教材先得嘅! Cary,加油呀!

    回覆刪除
  16. 想買美國各大品牌,童裝,嬰兒服,手袋就快 D 嚟睇下!全部由美國購買及寄出 ( 價錢巳包括美國到香港的郵費 ) , 100% 正貨!

    回覆刪除
  17. 珏霖好叻叻呀! 尤尤講CROCODILE會講成"CROCO", 而珏霖就講"DILE", 佢哋兩個夾埋先講到一個字.......

    回覆刪除