2009年2月7日 星期六

陀細b19week大肚look

呢篇又係我後補打番嘅 ^.^


投訴完老公今胎唔同我影大肚相, 我地2.2又係屋企影吓!!!



今胎個肚好似大得快左好多咁~~~ ^.^  朋友們見到話: "嘩!! 好似人地7個月就快生得咁呢!!!" !!! 其實係咪d衫影響呢???



我地影相相時, 仔仔豬睇緊dvd~~~ ^.^  



撩吓佢先~~~ ^.^ 仔呀??? mami個bellybutton呢???



hehe~~~ 其實問佢"bb呢??", 佢就會指住我個肚or心口!!! ^.^



希望細b出左世, 你地會相親相愛, 開開心心~~~ mami同dadi handle你地之間嘅相處handle得好好啦~~~ ^.^


3 則留言:

  1. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月12日 晚上7:20

    個肚真係好圓呢.. 好大呀..仔仔豬有冇成日摸下你個肚呀?

    回覆刪除
  2. Cary你好似比以前瘦咁gar....希望我睇錯喇!個肚陀得好靚喎!

    回覆刪除
  3. 好sweet呀! 我都好想有第二b!

    回覆刪除