2009年2月17日 星期二

2009.2.1 年初七 part 2 - 齊齊滾 ^.^

嘩~~~ 已經係年廿幾喇!!! 仲係寫緊年初七添.....


同0707bb buffet完之後, 我地一家就跟行行爸車, 去左行行嘅巨宅喇!!!


去到仔仔豬仲瞓左陣覺~~~ mami可以抖左陣!!! 唔該晒行行媽借左件衫比我!!!! ^.^



起左身就同行行玩喇~~~ ^.^


睇吓書啦~~~



玩thomas 車車啦~~~



自己揸車車啦~~~



仲有得食下午茶~~~



又有果汁, 又有餅餅~~~



兩個小朋友仔坐定定食餅餅~~~ 好乖乖呢~~~



^.^ 要記低行行之後食剩左幾粒就行開左, 仔仔好想攞埋, 我提左佢兩次, 唔得咖, 係行行咖~~~ 到最後, 佢真係忍住左無攞到呢!!! 乖乖豬~~~ 識自制呢~~~



佢地下午茶時, mami就睇左行行媽推介pre mo~~~ 都真係幾多野睇呢!!! ^.^



之後, 到行行入房休息~~~ 仔仔豬嘆佢張大班椅呢!!!  



dadi威示範可以一邊用腳搖搖搖個bb, 一邊打機~~~ 如果我地屋企大d, 有張咁嘅嘆嘆椅比細b都好呢!!! ^.^



其實點解會去左行行屋企呢???


因為~~~ 我地約左另一個大肚mami呢!!! ^.^ 我地edd相差10日咋!!! 唔知道兩個細b會唔會同一日出世呢???



藍藍豬新年快樂, 乖乖豬喇!!! 做家姐仔喇!!! ^.^ 



仲有妯b都要乖乖豬, 健康平安呀!!! 要錫住mami呀!!!



呢張相係提行行媽, 加油喇~~~ hehe~~~ 



仔仔豬見到藍藍好熱情呢~~~



不過藍藍話: 珏霖.. no la... 我已經有行行咖喇!!! 哈哈!!! 



哈哈~~~ 第三者只可以係出面睇住兩個小情人sweet sweet~~~



我地一家人可以證明人地老爺真係好好呢, 陪住玩玩玩~~~ ^.^



唔該晒行行爸媽一早準備好晒我地夜晚齊齊滾嘅食物!!!



好豐富呢~~~



仔仔而家次次見到有野食放上枱嘅反應都係: "嘩~~~ "



之後, 我地3pair大人就努力滾滾滾, 食食食喇~~~



3個小朋友呢??? 就食飽飽坐定定!!! 點可以令佢地咁定呢??


咁就係電視囉~~~ ^.^



再之後~~~ 仲有巨寶一家買黎嘅蛋糕做甜品呢~~~ ^.^



一見到蛋糕~~~小朋友就會豬起個咀!!! 吹~~~ 哈哈!!!



努力~~~



新年蛋糕呢~~~ ^.^ 食完個個都幸幸福福!!!



有人偷食呀~~~ ^.^



yummy~~~



大合照時間~~~ ^.^



3個一齊切蛋糕~~~



^.^



之後, 我地一家就走先喇~~~ 因為小珏霖眼瞓到傻呢!!!


多謝晒行行一家招待呀!!! ^.^ 下次再見喇~~~


6 則留言:

  1. 果日滾得好happy,下次再玩過~~~

    回覆刪除
  2. 張大合照好型呵....

    回覆刪除
  3. HELLO!
    男童皮褸, 來囉~
    http://hk.myblog.yahoo.com/kidsworld-kiss/article?mid=3896

    回覆刪除
  4. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月17日 晚上7:40

    哈..仔仔豬坐係張大班椅到個樣真係好嘆呢

    回覆刪除
  5. 張相好family呀
    個個都好開心

    回覆刪除
  6. 好熱鬧呢! 第日你同大寶生埋仲熱鬧呀!

    回覆刪除