2009年2月25日 星期三

2009.2.7 part 1 - 拜山都咁開心 ^.^

2009.2.7 初十三, 我地先第一次見婆婆公公同埋太婆婆呢~~~


哈哈!!! 一黎我地屋企人都唔係好介意d傳統習俗, 二黎係因為仔仔豬初二唔舒服無去到太婆屋企拜年, 三黎跟住婆婆公公地又返左祈福!!! 所以大家今年咁遲先見面!!!  


一見面嘅地點仲要係: 哈哈~~~ 寶福山!!! hehe~~~ 因為我地約左一齊去拜山!!! 探我爺爺同埋公公婆婆!!! ^.^


去到沙田時, 仔仔豬瞓左~~~



辛苦dadi抱住佢喇~~~ 不過我地呢日戴左hipseat!!! ^.^ goodgoodgood~~~



上到去大家努力將嫲嫲一早摺好晒嘅金銀整番立體同入袋!!! ^.^





dadi仍然抱住隻熟睡bb豬~~~ ^.^



然後, 醒左喇~~~ ^.^


仲未瞓醒嘅醜怪豬!!! 睇吓, 同dadi一樣左眼雙眼皮only.....



走埋去攪攪震~~~ ^.^



婆婆同ee同你行吓啦~~~



有ee同舅父仔一齊玩~~~ lumlum~~~



同太爺太公太婆say完hello之後, 完成晒d儀式就走喇!!!


仔仔豬自己揀左ee抱抱~~~ ^.^



好彩有hipseat咋~~~ ee話你重左好多呢!!! ^.^



太嫲覺得呢隻咁嘅野4百幾蚊???? 哈哈~~~



同公公睇花花同吉吉~~~



合照吓先~~~ ^.^



臨離開見到個魚池~~~ 仔仔豬好興奮呢~~~



婆婆抱住睇魚魚~~~ ^.^



橋嘅另一邊仲有個龜池~~~ 好多人放生左好多龜呢!!! 有大有細~~~



又睇吓先~~~



太嫲陪佢玩扮烏龜爬爬爬~~~



笑到哈哈聲呢!!! ^.^



幾大個口~~~ ^.^



有video睇:


大合照~~~ ^.^



PS: 今日26號係婆婆生日呢~~~ 生日快樂呀mami!!! 希望你身體健康, 日日開心, 工作順利!!


多謝你同爸b送比我地一家四口嘅大禮呢!!! !!到你退休嘆世界時, 我地應該可以報答番你地喇!!! ^.^ 感激ing~~~  !!!


沒有留言:

張貼留言