2007年9月10日 星期一

有blog友到訪^.^

有個靚仔黎左探我地呀~~~~

仲有佢個靚靚mami~~~ !!!



佢地就係blog友: 

軒軒 & 軒媽喇~~~~
!!! 我由軒媽生軒軒開始睇佢個blog, 真係睇住軒軒大呀!!

8個月大嘅軒軒變左大bb喇~~~ 對珏霖小bb好好奇呢

摸下先~~~~

大細bb一齊坐梳化~~~~

lumlum豬玩臭腳搶鏡~~~

呢3張仔仔古怪樣, 等我配下音先~~~

軒軒: "喂!! 珏霖, 你個頭好亂喎
"

珏霖:"吓~~~
~~~ 係喎~~~ "

珏霖: "無辦法啦~~~ 啱啱洗完頭未梳頭嘛~~~
"

軒軒: "醜怪~~~
"



跟住有大細臭腳~~~~

影到好似好大隻咁, 其實兩隻都係好細隻咖咋~~~

兩個爸爸都要返工, 好彩姑婆未走前, 幫我地連環快拍左好多張相~~~  (軒媽, 連埋懞左嘅相總共有300張呢~~~ )

小軒軒食奶奶~~~ 仔仔豬你幾時會咁食奶奶呀???

小軒軒做左我屋企第一個周圍爬嘅bb呢, 幫我發現左好多家居陷阱呀~~~ 例如: 呢個好吸引嘅空氣清新機 (b頭出左露台回避)

多謝軒媽黎探我地, 同埋送左玩具&睡袋比仔仔呀~~~  下次約埋dadi再一齊玩先得~~~

仲有小草媽托軒媽送比仔仔嘅口水肩~~~ thanks~~~ 好驚喜呀~~~ 多謝~~~  (我想買多幾條呢~~ 大家都可以去小草媽嘅

<草苗舍>SHOPPING下)



1 則留言: