2007年9月25日 星期二

第一個中秋節^.^

仔仔豬嘅第一個中秋節, dadi威威又好難得放假, 我地一齊去左太婆太公屋企造節~~~

一去到已經有大細姨婆&舅婆輪住抱喇~~

食飽奶奶就比dadi抱住瞓左陣喇~~~

每次去威威婆婆屋企, 都係食超豐富大餐呢~~~

今次大廚舅母嘅驚喜係好好味泰式咖哩蝦~~~

dadi威威影左由太公公屋企望出去嘅好靚夜景~~~ ~~~ 香港嘅夜景真係好靚~~~ 可惜無見到今晚嘅主角 - 月光光

晚飯後嘅節目就係玩燈籠, 同食月餅&好多中秋水果~~~ , 小朋友就落左樓下玩燈籠&營光棒!!! 珏霖仔下年可以一齊落去玩喇~~~

今年就留係屋企同各位錫到你燶嘅長輩玩啦~~~ (呢個movie黎嘅~~~ upload左先有得睇)

又同太公公傾計~~~~

仲教太公公食手指添~~~

好多人揍住仔仔, mami同dadi就好開心咁休息下, 嘆下月餅生果喇~~~ 我好鐘意呢個豆沙月餅呢~~~ 未見過呢~~~而且我好鐘意食豆沙~~~ 好味~~~ ~~~

到返到屋企樓下嘅時候~~~ 終於見到今晚嘅主腳喇~~~

仔呀仔~~~~ 你嘅第一個中秋節月光光呀~~~ 等dadi放部相機落地下自拍一張全家幅加月光光先~~ (老公, 你好勁呀~~~ 咁都就到位~~~)

各位, 中秋節快樂呀~~~ 仲要日日都咁快樂~~~


17 則留言:

  1. 真係好豐富嘅晚飯呀!睇到流口水。祝你們一家中秋節快樂!  

    回覆刪除
  2. 雖然中秋已過,不過都祝你地一家中秋節快樂!

    回覆刪除
  3. 睇黎妳既中秋節好快樂喎﹐咁我慳番唔補祝妳啦﹗預祝你地下個中秋節更快樂﹗到時仔仔週圍走﹑吱吱喳喳﹗ 好羨慕妳有咁多好野食﹐又有人幫手湊仔﹐我例牌食都無啖好食﹗連月餅都唔得閒食﹗

    回覆刪除
  4. 男朋友仔,中秋節快樂~

    回覆刪除
  5. 偶然發現你個blog, 被你既標題吸引住, 因為我都係行家~ 真係佩服你既勇氣 ~ 因為頂唔順辭左職, 你講得岩, 老師係十項全能 !我今年都被安排做更加多既行情工作 (我係APSM,已經5年), 因為升多左同事, 又要分工,所以我由補底既輔導教學轉左去負責校車, 牙保, 針卡,書簿......仲要自稱老師而唔係主管, 都幾尷尬 ! 2年公積金, 我多你好多年 ~所以我更唔想放棄 ~

    回覆刪除
  6. 安雯老豆-Sammy2007年9月26日 清晨7:17

    中秋節快樂

    回覆刪除
  7. Cary, 從你地夜景風景相中, 我發現原來我地昨晚好相近(望出去係咪某西鐵公園黎呢?因為好似影到我地坐樓tim). 你去我blog睇下就知我既location.

    回覆刪除
  8. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年9月26日 下午2:12

    What a lovely mid moon festival... all family together!

    回覆刪除
  9. WA! BoyBoy Pig looks so HUGE already la! I must come sooner before I can't carry him anymore~ haha

    回覆刪除
  10. 嘩, 好多餸呀!!! 一家人做節真係開心, 仲有隻仔仔豬比老人家玩0下, 好溫馨呢!!

    回覆刪除
  11. 最後個張真係勁喎, 威威你係得既 ~~~

    回覆刪除
  12. 嘩! 好多餸呀! 一家人食飯真係開心。

    回覆刪除
  13. Cary,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “Cary” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=Cary

    回覆刪除