2007年9月22日 星期六

又帶仔仔出街喇~~~

星期六又帶仔仔出街喇~~~同dadi威d老友造節~~~

又係用揹帶帶個瞓左嘅仔仔豬出街, 而家開始可以打直用喇~~~ 不過都要小心條頸(其實佢寫3個月先, 不過仔仔氣頸夠硬就ok囉)

去到酒樓mami無影相~~~ 好彩有peggy姐姐send番d相比我地

見唔見到d碗呀??? 哈哈~~~ 仔仔豬比mami放左係枱面換片片, 人地偷拍佢仲識睥住人呀~~~

仲有得意bb - 浚曦哥哥~~~ 病完瘦左個圈~~~ 陰公~~~ 不過一樣咁cute~~~

兩個dadi一個抱仔, 一個hold住個仔坐定定, 兩個表演單手食白飯~~~~~ 好似食橙咁

食飽飽又上左浚曦dadi mami新居~~~

今次多左兩位~~~ 男嘅又係dadi嘅中學同學仔~~~

今晚打台灣牌~~~ 好耐無打過喇~~~ ~~~ lumlum~~~

仔仔又再一次黎到浚曦呢個好靚嘅兒童王國喇~~~ 第時可以一齊玩~~~

上次有blogger問佢地個lego咁樣嘅櫃幾$$$, 佢地話自己design訂做嘅, 大約二千幾~~~

而我地條揹帶, 好多blogger都買左呢~~~ 牌子係naforye, 台灣出品, 好多bb店都有咖. 仲有3隻色! 如果有需要我可以影個樣比你睇, 你再留言啦~~~


7 則留言:

  1. 未丫,仲比佢用「等待」 e 一招折磨緊... 不過 27/9 會有一次最後遴選面試 @ @v 影左 d cute 公仔相後,記實 post 上黎,十二分期待!!!

    回覆刪除
  2. 我同你果款一樣,又係執表哥仔手尾 。但我見有一款mami可以 zip隻手係頸位,仲岩 nb用。

    回覆刪除
  3. 我想睇下條揹帶個樣,仲有呀,幾多錢? THANKS!

    回覆刪除
  4. 呢排冇工人用...所以忙到嘔, 少左VISIT你個BLOG, 阿仔又大個0左...不過, 都係似爸爸多D

    回覆刪除
  5. 個兒童王國真係好正呀!

    回覆刪除
  6. 麻煩妳我想知條揹帶的資料
    [版主回覆11/07/2007 00:47:00]我買左條新嘅好用好多喎~~~

    回覆刪除