2007年9月12日 星期三

B頭出發喇!!

今日係帶b頭去接受training嘅大日子~~~ b頭都知道, 所以成朝都無心機咁嘅樣

唔鐘意都要咖喇~~~ 要去學做隻乖乖狗~~~ 臨出發影番張全家幅先

鄧師傅個朋友車我地過海~~~ 我仲以為唔洗比$$嘅添~~~~~~

而家仲欠緊錢呢, 睇到blog追番我啦~~ tommy~~~

車內嘅b頭頭~~~ 唔lum樣~~~

落左車行下街就lum少少~~~

見到鄧師傅喇~~~ 出左門口同b頭social下先!!!

之後b頭一入去就狂吠人地d狗~~~

 師傅話會教番佢同d狗狗相處, 同埋學番d基本野, 做番一隻狗, 唔係做主人做領導!!!

我地隨時可以去探佢.... 不過好遠呢...唉.....

契媽契爺 and 各位近筲箕灣嘅好友 & blogger, 得閒經過幫我睇下佢啦

其實"海狗寵物店"唔係好大地方, 所以師傅話佢好多時都會帶左d狗狗出去行街同係街train佢地!!! 如果你地見到佢幫我影張佢同d狗狗嘅相比我睇下呀~~~ 好想睇下佢一個人帶住好多隻狗狗, 又唔洗用狗繩!!

臨走時, b頭係個籠入面等師傅得閒先揍佢教佢!!!  我地同佢byebye都比師傅話, 其實, 對狗仔應該用番佢地嘅language喎!!!

唔知道b頭今晚瞓唔瞓得著呢?? 心情又如何呢??

好似入左camp咁.... 紀律部隊訓練入camp都好多人會辛苦到喊, 唔知道b頭又點呢?? 我都唔係好習慣唔見佢嘅屋企,地下硬係好似少左d野咁...

希望佢真係會學好, 以後同其他狗都可以一齊玩, 而且乖乖地聽話, 比到100%信心我地繼續一家人4個整整齊齊!!! 唔好再做大帝狗!!!  咁我地第日就可以同佢一齊約其他狗狗一齊玩, 又可以同埋仔仔一齊玩!!!


18 則留言:

  1. 有張全家幅喇!! 張全家幅好靚呀 ~全部都係望鏡頭架~~~

    回覆刪除
  2. 嘩,...全部一齊望鏡頭好合拍

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意嗰張全家幅.

    回覆刪除
  4. 希望b頭可以早日train完同你們一家團聚啦!

    回覆刪除
  5. D狗狗上完dog train會乖好多傢喇,放心啦~~~

    回覆刪除
  6. Train幾耐呀......B頭見到陌生地方會唔會驚嫁...

    回覆刪除
  7. 點解你講到好似唔要b頭咁o既....

    回覆刪除
  8. 咁你幾時接返狗狗返黎呀?

    回覆刪除
  9. b頭, 大家對你期望好大, 要聽聽話話, 唔好衰呀~~

    回覆刪除
  10. B 頭個LOOK 好似好DOWN 咁啊,好可憐, 不過係為大家好o既

    回覆刪除
  11. 祝B頭Trainning早日成功!早啲可以一家團聚。

    回覆刪除
  12. 好型喎, 狗都要 train~

    回覆刪除
  13. 加油呀b頭!! I love you! Good for you Mui!  I guess i gotta start saving!! hehe

    回覆刪除
  14. 支持B頭!!! B頭加油!!!

    回覆刪除
  15. Good luck B頭,  You can do it for sure   concentrate on the instructions from the trainer, and you will become a good, obedience doggie   Your mummy & daddy love you so much, can tell from the photo, and mummy even called trainer to check on your 1st day ... oh, how nice B頭, 加油呀, 努力 training 呀!  Lots of bloggers are supporting you, wishing you all the very best success in your training, so can go home real soon and be with your loving family ... and everyone lives happily ever after!  

    回覆刪除