2007年9月17日 星期一

忙碌星期日

星期日又繼續出街日~~~ 第一站同仔仔&老公一齊去church~~~

第二站去左契媽屋企, 仲有得食契媽意粉添~~~ (好耐無食過你煮野喇~~~lumlum )

契爺同仔仔玩得好happy呢~~~  仲幫仔仔改左個英文名叫: Brandon Wai~~~ 阿仔自己聽到呢個名笑得好開心, 我地覺得幾特別, 又唔太common, 襯個姓又幾好聽, 所以決定左喇~~~ 仔仔有英文名喇~~ 

第三站, 其實就我地過海嘅目的地~~~ 就係去探b頭喇~~

之前都有d擔心佢~~~但係見到佢精神都好好, 而且個樣都幾開心

而師傅就因為要去飲, 返左大陸, 今日由佢個徒弟等我地去睇b頭

除左契媽契爺一齊去之外, 5E同loklok都掛住b頭, 同我一齊去呢~~~ 連埋威威同仔仔, 一共7個人呢~~~幾熱鬧~~~

我發覺自己一見到b頭同其他狗好接近, 就會神經緊張, 成個人好stress~~~ 好怕佢又衝埋去咬人地及同人打交, tommy放左好乖乖嘅grace出黎, b頭撲左佢一下就無再撲喇~~~ 真係進步左好多!!!

我都要學習relax d面對佢同其他狗~~~ I am willing to change n learn with B頭~~~

不過, b頭因為少行街, 腳掌比較薄, 所以呢幾日跟師傅出街行&train, 對腳底有少少損左, 希望佢快d好番!!

b頭, 希望你對腳快d習慣行多d路, 比心機學野, 乖乖地合作~~~ 我得閒先又再探你喇~~~



dadi威威揹住左仔仔豬個幾鐘頭, 兩個都熱到傻, 攰c.....辛苦晒喇~~~

下次我地都係麻煩姑姐揍住仔仔先再去探b頭啦~~~


1 則留言: