2007年9月18日 星期二

一家人^.^

 上星期係葵涌廣場發現呢套相架~~~ 好開心咁買左返屋企~~~

然後由dadi威威好辛苦咁搵到個頭啱大細嘅相, 整左我地三個個頭入去~~~

個相架有磁石, 所以我地攝左係雪櫃~~~哈哈~~

我仲揸住我至愛嘅維他檸檬茶添呀~~~

PS: 如果我係出品呢套相架嘅人, 我諗我會出多一個囡囡同埋貓仔and狗仔, 然後任得d人去逐件買, 由佢地自己根據自己屋企一家人去配!!! 可惜呢set野只係得only dadi mami&呢set with一個仔仔嘅~~~ 如果人地有兩個小朋友又點好呢??? 唔知道係賣剩吒兩款定係only呢兩款呢???


22 則留言:

  1. 又真係好得意喎

    回覆刪除
  2. 真係好cute呀!

    回覆刪除
  3. 哈~我都有呀~旦我係同軒爸b結婚時買架~

    我現在找仔仔款add返上去呀~

    回覆刪除
  4. Aiya... these picture frames are SOOOOO CUTE!!!! Where did you get it?? ^^

    回覆刪除
  5. very nice. Which plaza ar?

    回覆刪除
  6. 咦...好得意喎 !!!

    回覆刪除
  7. 個相架真係好cute, 好靚啊......  有無係一家四口ga?

    回覆刪除
  8. 你大細超!!!    B頭呢??   冇佢份??? 佢返黎見唔到一定嬲你們!!!

    回覆刪除
  9. 係囉, 我有3隻小魔怪, 咪得物無所用?

    回覆刪除
  10. 仲有好多款, 唔止一家三口架!!! 四口..... etc!!! kc plaza 都有架 bor!!! 你見唔到????

    回覆刪除
  11. 好得意喎, 如果可以多幾個就好喇~~~

    回覆刪除
  12. 真係好 cute 呀!!

    回覆刪除
  13. 唔係唔想放b頭,都無狗款的相架形狀吧

    回覆刪除
  14. 個相架好得意呀! 張相又剛剛好,好似一家人喺度街o禁。

    回覆刪除
  15. 好得意呀 , 但係無囡囡架?

    回覆刪除
  16. 幾正喎,葵涌廣場對我黎講交通都算方便,搵日去睇下仲有無得賣先!!!!!

    回覆刪除
  17. 好得意呀~~ 不過無囡囡款既

    回覆刪除
  18. 好得意喎真係... 等我下次行開都買返個先....

    回覆刪除
  19. 呢個提議幾好呀,多少少選擇我諗我都會買(我屋企有三隻dog & 一個囡囡,mami & daddy)!

    回覆刪除