2007年9月24日 星期一

再探b頭^.^

星期一襯姑婆幫手, 又再過左海探b頭~~~ 今次師傅係度, 見到b頭同佢一齊好happy~~~ 

首先去到佢地玩緊拋"阿玲", 哈哈~~, b頭竟然可以pick番起比返師傅, 同以前同我地玩, 拋左件玩具就無回頭完全唔同~~~

跟住師傅叫佢come就come, 坐定定比佢縛繩~~~ 同以前我地要縛佢就躲入枱底又好唔同喇~~~

呢個就係師傅喇~~~ 佢係會用狗嘅language教狗嘅~~~ 唔會打唔會鬧~~~ 例如佢會放左d pet嘅零食入自己個口先, 然後教b頭 command, 然後就係自己個口攞黎請佢食!! 呢個係狗嘅leader嘅習慣!!

 

跟住師傅就同我地一齊帶b頭出去, 其實佢隻腳仔已經好番, 不過師傅都抱住佢出去, 等佢行少d!!

一路行b頭條尾仔都無停過fing, 佢真係跟師傅跟得好開心好lumlum呢

去到公園仔, 師傅同b頭玩左好多command, 當然b頭未學好師, 不過都叻左好多~~~ 我地拍左好多video, 遲d先upload番 



而最擔心嘅b頭咬人問題呢, 師傅話佢地成日攪佢個咀啦~~~ 突然係後面拍佢啦~~~ 等等, b頭都從未有意圖咬人呢~~~ ~~~

而b頭見狗就咬嘅問題就已經好ok喇~~~ 可以放佢同d唔識嘅狗狗一齊玩(去鯉景灣), 我都要release晒見到b頭同其他狗就好驚嘅fear先得~~~

b頭你加油喇~~~ 我見到師傅比咁多attention你都好替你開心, 自問我同你咁多年都無教你咁多野, 無咁好心機同你玩, 無比好多attention你~~~~~~

如果你學滿師做隻乖乖狗, 我地第時可以日日同你玩所有你學過嘅野, 又可以帶你同其他狗狗玩, 仲可以等仔仔大個d一齊出去遊山玩水呢, 你真係要乖乖地呀~~~


8 則留言:

  1. 成績唔錯喎!似乎物有所值!

    回覆刪除
  2. b 頭好似比師傅馴服到喎, 師傅勁呀!! b 頭跟0左師傅雖然唔係好長時間, 但佢又肯跟師傅, 師傅同佢出去又開心, 咁都安心 d, 起碼可以知道師傅無打佢先啦~~~

    回覆刪除
  3. 我知b頭而家住個度係邊,有次都想去探下佢架,但由於唔得閒,個日放工要去同事屋企食飯,佢住係天悅個邊架...有機會再去,我要去睇下佢先

    回覆刪除
  4. B頭睇黎真係好開心呀! 我都戥你開心, 你真係做左一個明知既決定! 相信B頭好快可以返屋企咯!

    回覆刪除
  5. BB tau ho laclac ho lumlum! add oil ah! you are a dog dog no matter who you're with ga! sac sai lay!!!!

    回覆刪除
  6. 真係really really good, 好登你一家同b頭開心呀!! b頭, 努力呀!!!

    回覆刪除
  7. 有進步係好事,希望B頭可以快d返屋企啦!

    回覆刪除