2007年9月9日 星期日

建立睡眠常規 = 由得bb喊?







呢兩份單張係健康院比我嘅...... 同我引用嘅海豚媽媽一樣, 令我覺得好困擾!!!

唉~~~ 要比仔仔大喊到自己瞓為止??? 真係要咁??? 各位blogger mama, 你地係咪咁咖???

單張建議要係bb兩至三個月養成好嘅睡眠習慣!!! 即係我要快d決定點好喇~~~

但係, 由得佢狂喊唔理佢..., 好難忍心呢!!!

你地睇下佢喊得幾淒涼





其實video嘅仔仔豬係扭抱, 我地而家會安慰下佢, 同佢講下野, 拍下佢, 話佢知唔得閒住, 自己瞓下先, 然後行開, 佢都係會繼續狂喊, 於是又再隔一陣再重複同佢講下野, 拍下佢, 行開.......

不過, 佢好有毅力嘅呢, 喊到聲嘶力竭, 結果我地都係會抱番佢一陣, 最多跟住又再放低佢..... 係咪真係有必要咁train佢咖???

其實而家比較起之前已經少扭抱左, 因為佢而家食飽飽可以放低係high chair同我地傾下計, 玩下先!!! 係咪大個d就會自動少d扭抱咖??? 抱下比d安全感佢都無壞??? right??


26 則留言:

  1. 真係喊得好慘呀........ 我平時對我個囡係, 我一開始要放低佢既時候, 我就會同佢講, 我要去做d咩野, 你要自己玩住先, e.g. 我要去steam奶樽, 我就會同佢講"mami要去洗你d奶樽啦, 如果唔係你就無奶奶飲, 你要乖乖地自己玩住先啦" 雖然我唔知佢明唔明我講咩, 但好多次佢都會真係自己係度玩, 可能玩成個鐘, 一見我坐低佢先會喊........ 同埋我多數會係佢飲完11am個餐奶奶就放低佢自己一個, 去做其他家務, 可能佢習慣左知道呢段時間我係唔得閒理佢, 佢就唔會點嘈囉 到其他時間如果佢要人陪, 我又唔得閒既, 就會睇下佢有無眼淚, 有時佢只係嗌下, 我就由得佢, 見到佢有眼淚, 好淒涼我先會放低d野去睇下佢 唔知呢d方法幫唔幫到你呢? 好耐無見你online啦, 如果有咩問題得閒既就call我啦~

    回覆刪除
  2. 我在bb kingdom 度見到有個媽媽講,真係好「狠心」,因要train 個仔,希望佢第時唔好咁癡身,學識獨立...同埋佢話點都唔會同bb 一齊訓大人床,因為佢有兩個friend就係咁做,結果兩家人分別都係一家四口訓在一張床上,仲要係其中一家的大仔已經小學三年級,都戒唔到同爸媽同床 不過多數媽媽都唔捨得咁train bb o既 (由得佢狂喊)...宜家我老公都唔會一刀切話唔抱就唔抱,最多等佢喊多陣先抱,唔會即刻就範。同埋半夜都要哄架啦,夜晚好眼訓時,都唔想同佢糾纏咁耐,寧願佢快d 訓返。 我諗個個bb /父母的情況都唔同,而且我老公都話,健康院的單張講得好ideal,實際上執行係會有困難... 所以我諗可以按自己bb 情況要調節健康院的指引o既。

    回覆刪除
  3. 佢唔係哭得太狂~我都由佢哭一陣~~ 不過我都是比佢訓係我則邊~等佢訓左才抱出來~~bb~床~~~訓架

    回覆刪除
  4. 唉!! 我囡囡都係喊得好犀利架.......... 我都唔忍心呀

    回覆刪除
  5. 珏霖同蝦仔一樣, 摟計喊時都係 望住人嚟喊 , 好似講緊" 你睇我喊得幾慘~~仲唔快d氹我抱我?", 所以話點忍心呢~~

    回覆刪除
  6. 真係要忍心架,否則佢習慣左要抱,同埋訓教時間調得唔好,對你同佢遲d都唔好架。 嵐嵐果陣,老爺奶奶好忍心由得佢喊兼且唔比我去抱佢架。 不過玨霖仔又真係喊得好悽涼,連我老公都問我邊個bb喊得咁悽涼呀,我自己聽到都唔忍心呀,真係陰公豬。

    回覆刪除
  7. 我開頭都對呢本野教的十五十六架! 由得佢喊,無錯係唔可以寵壞佢,唔可以比錯誤訊息佢。 但係喊到一肚風又嗌破喉嚨,又於心何忍呢?喊成咁自己咪又係一樣訓唔到。 我個人選擇左日頭狂玩,夜晚唔理訓唔訓都熄燈,唔再玩。最多唱下歌仔,傾下計。 最重要比佢知道「日動夜靜」而且柔柔個多月時我仲同佢一張床訓。 係好危險的行為!但係漸漸佢越訓越長時間。不過我要好醒訓囉,只要佢郁多兩郁都會醒。 個個媽媽都有唔同的方法對付bb。 我的方法希望可以幫到妳啦~

    回覆刪除
  8. 卓蔚未滿月時,每晚都起身勁喊,無論食飽又喊,換好片片又喊,抱住行嚟行去都喊,我媽咪就話因為日抖瞓得太多,又或者bb跟本就冇乜活動,冇攰嘅時候,人緊有幾個鐘會清醒,唔會成日瞓覺的,所以我一俾卓蔚婆婆湊,婆婆就好忍心咁俾佢喊,當然要睇住唔會喊到窒息啦!那天晚上,卓蔚真係瞓得好好多,起碼連夜奶都食少咗餐。

    回覆刪除
  9. 你會唔會試下比奶咀佢食?個個 BB 情況唔同,有 d 抱夠就會好滿足地唔再要人抱 (我朋友個仔係咁),有 d 又真係喊包又會自己訓 (我大姪女BB時就係咁),又有 d 真係同你角力,你唔抱佢喊到面都發紫 (我細姪女BB時就係咁),家希就安慰下佢比個奶咀佢就 OK。所以你要慢慢試下邊總方法岩仔仔豬。

    回覆刪除
  10. 無計0架...要狠心...拍下佢...comfort bb

    回覆刪除
  11. 我阿囝d作息時間都仲係好亂, 因為唔係成日o係自己度湊嘛, 等我後日去健康院又問吓姑娘點解決先

    回覆刪除
  12. 我估我都會咁做, 因為佢會習慣一喊就有人來見佢!!! 如果HUNGRY 果D 就另當別論!!!!!

    回覆刪除
  13. 熙欣同仔仔豬的情況都差唔多,我同老公都有同一個信念,就係唔可以抱咁多,費事一就得多佢,以後佢就係咁扭抱我地都大劑啦,之但係一喊得太犀利,發哂癲塊面成個關公咁的樣老公就忍唔住走埋去同佢傾下計,哦下佢,有時又會哦到熙欣訓番覺個喎(可能係熙欣覺得個老豆講野太長氣就真 ),我依家都仲係摸索緊咋!!! (註:有時我頂佢唔順會比奶咀佢食架,不過一見佢訓得"林"就會掹番出黎,唔想佢習慣哂奶咀囉 )

    回覆刪除
  14. for me,我唔會由得佢喊嫁。我係一個不忍心的MAMA。

    回覆刪除
  15. 真係好陰公呀..仔仔豬!我以前都試過唔理佢由得佢自己喊到攰收聲,但係唔會架,佢只會不停喊,見到佢喊到好似窒息咁又谷到面都紅晒,我真係冇辦法唔抱佢架,點解DBB仔會咁既,一抱就收聲,即時好滿足咁!

    回覆刪除
  16. 我果時都好狠心咁對墨魚仔, 佢扭抱時, 我地由得佢喊, 佢真係喊10幾分鐘停分零鐘, 之後又再喊, 結果係, 一個鐘後都係咁喊, 我地無辦法, 唔通由佢不停喊2、3個鐘咩?? 最後我地決定, 佢喊會去安撫佢唔即抱, 不過過0左20分鐘都係咁就會抱佢, 我怕佢咁落去遲早會失聲......

    回覆刪除
  17. 我果時係俾張搖搖椅阿仔瞓的(已瞓醒),佢搖搖下,又可以見到我(因為不是平瞓的),再加左幾個玩具比佢玩(玩具是放在眼前方,伸手可以掂到),佢就好開心了,我又可以做自己野,佢又唔咸囉,其實我阿仔細過係唔可以咸的,佢一咸完食果餐奶就一定噴番晒出黎(因咸而吸左好多風入肚),這是我用盡好多方法使仔仔唔使咸,而我又舒服的辦法黎,你都試下啦,張搖搖椅好幫到手

    回覆刪除
  18. 其實真係好難忍手嘅...喊得o禁淒涼,俾著我都唔捨得啦! 我估唔可以一下子唔抱就唔抱嘅! 慢慢來啦!

    回覆刪除
  19. 庭庭小姐細個0個陣都係勁扭抱架, 一放低佢就狂喊, 喊到聲沙都係咁喊, 但醫生話唔好習慣佢喊你就抱佢, 如果唔係第日佢就會更加扭計, 因為你總會有自己工作要做, 唔係永遠都24小時on call, 所以, 佢話由得佢喊10零20分鐘, 然後你走過去拍下佢, 同佢講你有0野要做, 唔可以成日抱住佢, 醫生話最緊要係你同佢講0野0既時候語氣要堅定d, 唔好俾佢覺得你係"講下唔會係真0既"又或者係你鬧佢, 然後你打開, 佢再喊你就俾件玩具佢, 佢就算唔要你都唔好取走, 更加唔好同佢玩埋一份, 等佢喊到悶0既時候就自然搵第二d事去玩... 你阿仔一睇就知佢想人抱, 一個古惑bb!!

    回覆刪除
  20. 真係要忍吓架,或者你可以試吓比d巾巾當係安撫囉 你睇我個仔由4/5個月到而家都係攬住d野自己瞓,比佢慣左你就好c服架喇 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!q.rjy82REQV5dAkZZ71iBRt0a.XR/article?mid=474

    回覆刪除
  21. 開頭真係要忍心d先至得架...... 包包係滿月之後冇幾耐~~ 晚晚都係咁扭,一定要抱住先瞓~~~ 但係我用左一星期時間去train佢, 佢開始時真係喊成晚唔收聲架!! (喊到聲都沙埋,咁當然都要睇住佢唔好喊到變紫啦) 去到第三、四晚,,,,,佢已經開始知道喊係冇用既... 跟住好快就自己瞓左喇~~ 由果時開始到而家包包就快6個月大,佢都係一放落床仔就會瞓架喇!!! 同有呀,佢慣左係床仔瞓開始,,,,,到而家都係抱住佢係唔會瞓架!!! 其實唔係忍心唔理佢,只係想好好鍛鍊佢啫~~ 長遠黎講其實對佢係一件好事黎架添

    回覆刪除
  22. 開頭三個月係辛苦D啦....我囡囡o個時就係喊,就係為O左飲奶OR換片..............唔知係唔係我坐月O個時奶奶叫我唔好成日抱囡囡,所以佢可能慣O左............ 不過我阿嫂個BB一喊就收唔到聲,仲要塊面同嘴唇變哂色,O企人都好驚佢喊,因為驚佢呼吸唔到,所以抱慣O左...次次都要抱半個鐘以上先收聲....個B十幾廿磅就唔係講笑O架... 另外我想問下係,你仔仔出世,你有冇幫佢割包PI呀...因為外國個個男BB,一出世就割O左啦..唔知HK係唔係咁做呢?

    回覆刪除
  23. Cary你都睇咗咁多媽媽既回應,都見各有唔同方法,就知無標準答案啦!!! 我那時都為咗bb成日喊好苦惱,也睇書,上網,問人,揾阿媽幫,問醫生,問護士......... 結果呢,我理性上知道要由佢喊,但內心又好擔心,好心痛~~~但也堅持了定時由佢喊(每隔5-10mins望一望),即係晚上一定要忍心,日頭午睡時間又忍心,其他時間bb喊就陪下玩,睇下bb有咩需要咁~~~漸漸bb每日定時兩次午睡,晚上又定時瞓啦!!!但睡之前都會扭下喊下,最多喊10mins,bb就自動瞓着!!!! 每個bb性格不同,方法可有些不同架!!!但你是媽媽,遲早定可捉摸到bb喊既原因,又識點對付bb架啦!!! 加油!!!!

    回覆刪除
  24. 我個仔同你果個有得揮呀....不過我會抱佢....因為鬼佬教法...咁bb 大個左先肯同你傾心事喎..唔知係咪真呢 ?? 你可以問下你個老外 fd 丫

    回覆刪除
  25. 布小姐 Yangi Po2007年9月10日 晚上9:42

    我之前已TRAIN到我女自己訓,每晚一關燈OR一比奶咀佢就知道要訓覺豬,但係..................BB越大越SMART,佢爺爺嫲嫲每個星期六都來湊佢大半日,佢地習慣係抱同UN住佢訓................而加佢大個喇,醒目左.....唉.......佢而加唔肯自己訓啦,我嘔血呀,激死

    回覆刪除