2007年9月19日 星期三

唔該晒姑婆

唔該晒姑婆幫我揍住仔仔, 今日我第一次去pure做唔係pre natal嘅yoga喇~~

 

係番同一個環境做yoga, 不過, 已經唔見左個大肚喇~~~ 仔仔豬已經出左黎喇~~~ 感覺好奇妙~~ 不過, 做hatha好難呢~~~ 乜都跟唔到咁~~ 原來下晝2:30嘅yoga堂有好多太太同uncle都好勁咖~~~

姑婆真係好鍚仔仔咖~~~  個扭計豬仲認得姑婆, 成日喊一陣就笑下同"un 咕咕"咁氹姑婆抱佢添呀~~

我同威威成日都話唔知道點樣報答姑姐好呢~~~

睇下仔仔豬同姑婆傾計傾得幾happy~~~

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=309612







12 則留言:

  1. HAHA 好似真係傾緊計咁^^

    回覆刪除
  2. 咁快識得認人, 咁遲D你出街咪要靜雞雞出門口囉

    回覆刪除
  3. 你都好,有姑婆幫你湊住仔仔,可以安心又放心,有d請工人嘅就真係好煩,成日都心驚膽戰,怕工人唔知會點樣對bb,所以你真係好幸福o架喇!

    回覆刪除
  4. 有個親人幫到自己, 真係開心又放心......仔仔同始婆真係好好傾呀!!

    回覆刪除
  5. 有姑婆幫手, 你都可以好放心啦~~~ 囝囝想傾計咁 bor~~~

    回覆刪除
  6. 你就好啦,有人幫手,我班幫手離我好遠呀,叫人專登出黎幫我睇仔都唔係咁好意思

    回覆刪除
  7. Cary,我想問下你BB依家食幾多餐?隔幾多個鐘?同埋食幾多呢?我想睇下TAMA仔個食量正唔正常.唔該晒先.

    回覆刪除
  8. 幫到我手湊仔嘅人得1個,就係老公啦!

    回覆刪除
  9. 真係好似撩人傾計咁呀, 好可愛呀

    回覆刪除
  10. 囝囝好想同人講野呀.....

    回覆刪除
  11. 你咁快就返去pure 做yoga喇? 唔休息耐小小? 我依家都停左無去做喇, suspend到出年1月, 即係bb三個月大我至返去做哦, 因為驚自己無時間...

    回覆刪除