2007年9月27日 星期四

明德仔到訪^.^

又有blogger到訪喇~~~ 今次係我係babykingdom識嘅0707mami linda個仔仔 - 明德黎左呢~~!



我大肚時同linda一齊去做yoga做左幾個月, 佢仔仔細過珏霖仔5日~~~ 係seven eleven仔仔呢

交換個仔抱下先~~~  明德仲大隻同重過仔仔呢~~~

如果同一時間有兩個咁大嘅仔仔..... 一定會忙c......

放左兩個7月bb係梳化扮坐呢~~~ 明德仔坐得好d咁喎

好似明星咁有兩部相機對住佢地呢~~~

而家就一齊坐~~第日大個d可以一齊爬, 一齊行,一齊跑........

又係mami最鐘意嘅影豬腳仔時間~~~ ~~~ 仔仔隻腳仔長d~~ 明德仔隻腳仔厚d多肉d~~~

兩個mami, 兩個dadi同兩個bb落左樓下公園仔影相~~~

我地一個紅色tee, 一個藍色tee, 影出黎都幾靚~~~

幾部相機, 又幾百張相喇~~~ ~~~ 哈哈~~~ 不能盡錄~~~  總之, 兩個差不多大嘅bb一齊, 兩家人好lumlum啦~~~

哈哈~~~ 呢張相兩個bb都好似撩交打咁嘅衰樣~~~

我老公+人地老婆!!! 我個仔+人地個仔!!!

真正一家人~~~

又係真正一家人~~~

返左上屋企之後, 明德仔瞓high chair睇仔仔豬個轉轉轉睇得好happy呢~~~

而linda ee就幫我餵仔仔飲milk milk, 唔該晒~~ (仔仔豬唔多like我用奶樽餵佢)

下次到我地去你地home探訪喇~~~


23 則留言:

  1. 又有bb探訪 好可愛呢

    回覆刪除
  2. 2個bb坐係sofa度, 好似好好朋友, 傾緊計甘啊......真係搞到我都好想去探下你, 同珏霖bb玩下tim....

    回覆刪除
  3. 哇好開心呀..我都好想有咁既聚會呀... 我都好想帶小瑜去威呀~不過衰女唔生性一出街就痾  

    回覆刪除
  4. 爭5日真係同孖的無分別,就眼睇大家都差唔多,明德仔可能重好少啫

    回覆刪除
  5. linda 個囝真係好

    回覆刪除
  6. 哈~搞到我想來多次呀

    回覆刪除
  7. 好好玩啊, 下次又再玩過先 ,不過再大d就打餐飽

    回覆刪除
  8. linda仔仔好大隻呀~ 幾時又到我地可以有聚會呢?

    回覆刪除
  9. 離遠睇兩個好似孖仔孖兄弟!! 可能兩位B大哥都著淺藍色衫啦~~~

    回覆刪除
  10. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年9月27日 下午1:43

    They both wore blue clothing... very matching!!! Yes... my Julian didn't allow me to feed him also when I was still breastfeeding him

    回覆刪除
  11. wor..我地都好快見面呢...

    回覆刪除
  12. 明德仔好好肉地喎!!!

    回覆刪除
  13. 如果有同齡bb一齊玩, 唔知囝囝d反應會係點呢? 見到你地兩個小b幾好傾咁播

    回覆刪除
  14. LINDA 仔仔好靚仔呀....佢好得意呀.

    回覆刪除
  15. 兩個囝囝都好好笑呀,size又差唔多,好得意!

    回覆刪除
  16. 真係好開心咁喎!!! btw, 明德仔? 令我諗起 明德醫院 添!

    回覆刪除
  17. 咁有緣份,將來兩個囝囝唔知會唔會好friend呢!

    回覆刪除
  18. wow...好開心見到你個仔仔&Linda個仔仔一齊玩,2個都好大個仔,好可愛.....

    回覆刪除
  19. 2個b都穿藍色衫,唔知以為係twins呀1

    回覆刪除
  20. 無嚟一排,瘦返晒喎

    回覆刪除
  21. 明德仔件衫好得意呀! 兩個bb坐埋一起好似兩兄弟,希望佢哋大個咗之後都可以做對好朋友啦!

    回覆刪除