2007年9月11日 星期二

坐得穩??

哈哈~~~ 自從係ar lin個blog度發現佢個bb可以坐之後, 就同仔仔豬試下坐下影下相喇~~~

唔知道係咪坐係度可以睇多d野, 仔仔豬都好鐘意喎~~~ 一坐就會周圍望~~~

不過, 當然係未可以坐得穩啦~~~ 所以, 我地放個cushion係佢隔離(小吉~~~ 我地個情侶cushion呀)

比仔仔豬跌得舒服d~~~ 哈哈~~~ (跌左個雙下巴出黎添呀~~~ 醜c怪~~~ )



15 則留言:

  1. 彤彤又係咁,我成日放個kitty cushion響佢隔離,佢就成日都"痴" kitty...

    回覆刪除
  2. 長遠計還是買張bb搖搖椅給珏霖仔好(有時坐搖搖椅會瞓埋添,仲可以坐到6-7months大,當bb識得坐就唔坐架啦)bb眼仔開始發展而望得清晰,所以好鐘意四圍望,個頭仔就黎識轉黎轉去添

    回覆刪除
  3. 唔好俾bb坐咁耐啊, 始終佢地條腰骨仲未夠力架.

    回覆刪除
  4. 喂喂我地嚟個Gathering 呀, 有興趣嚟我Blog報名啦

    回覆刪除
  5. 又坐得好穩下喎..叻叻..

    回覆刪除
  6. 記住坐一陣好喇, 唔好坐咁耐呀~~~

    回覆刪除
  7. 坐一陣好喇,咪坐咁耐呀,玨霖仔條腰骨未夠硬架。

    回覆刪除
  8. 乜阿b o禁呆滯嘅! 係咪好眼瞓呢?

    回覆刪除
  9. 個雙下巴好好笑呀~~~好cute!!!!

    回覆刪除
  10. 做乜仔仔咁正經嘅,個樣好cute呀!

    回覆刪除
  11. 珏霖越大越可愛 ,好鐘意睇你個blog,因為可以preview到阿仔會係掂發展~

    回覆刪除
  12. 我都試過俾小瑜坐,佢坐左後我都未拎得切相機..佢已經...瞓返喺梳化度..哈哈

    回覆刪除
  13. 情侶cusion呀~~~ 我仲想講小吉都有件同lumlum一樣既衫仔, 不過係粉紅色架, 等佢今個星期返黎, 等我幫佢著埋件衫+埋個cusion再情侶一下先 小吉坐過之後, 就唔係咁鐘意瞓係到lu, 宜家開始又唔鐘意人地抱佢抱到bb咁, 要托起少少手, 頂住條腰仔去周圍望

    回覆刪除
  14. 坐得好好喎 !!  仲好型仔添

    回覆刪除