2007年9月29日 星期六

兩個月大嘅手仔腳仔

我地係9月6日同仔仔慶祝兩個月大嗰日仲幫佢整左手仔同腳仔嘅石膏~~~

盒野係係bb展買嘅!!! dadi威威準備好晒d材料喇~~~ 

而小主角就非常合作, 落完公園好攰瞓左!!! 非常適合整呢set野~~~ !!

首先放佢隻手仔落去未凝結嘅藍色jelly狀物體入面!!!

等dblue jelly凝結左d就可以抽番隻手仔出黎喇~~~

之後得個hole, 好想知道成唔成功呢~~~

跟住dadi又再準備另一個blue jelly!!!

見唔見到b頭都睇緊我地攪乜鬼! 9月6日b頭仲未去training呢喃! miss u b頭!!!

跟住就到隻豬腳仔喇~~~ 其實d jelly都幾凍咖!!! 不過仔仔豬瞓到無乜反應~~~ 哈哈!!

成左形之後~~~ 就係倒d石膏入去!!!

等佢變硬左就可以整開個藍色模, 攞隻手仔腳仔出黎喇~~~

希望會好成功啦~~~~~~ 影呢張相時諗緊~~~ 哈哈~~~

9月7日~~~ 睇result喇~~~~  

個腳底好好, d紋都好clear!!

隻手仔都好似幾ok, 不過手腕位多左d石膏

哎呀~~ 原來隻腳面有個hole...... 同第二隻腳趾唔太good~~~

仲有隻手仔...原來hold住左d藍色野~~~ 而家仲硬埋添

於是我地打算用剩番嘅一包粉再整過, 點知......, 今次仔仔瞓唔"林", 不斷掙扎.......唉...... 完全失敗!! 到底買唔買過再整好呢????


21 則留言:

  1. 都整得好靚喎!^^

    回覆刪除
  2. 唔係吖, 我就覺得整得幾好喎. 仔仔隻手攞住d野, 咁叫做有"渣拿"嘛, 幾好意頭! 可憐的仔仔, 真係任人魚肉啊

    回覆刪除
  3. 好得意丫... 我見有人係整哂雙手同雙腳,雖然放入玻璃掛起留念...  blue jelly 硬左後,將小主角隻手仔拎出黎,會唔會好難拎呢???

    回覆刪除
  4. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年9月29日 下午2:00

    Hahah..very interesting!!! I'm too lazy to do those things, haha.. but I can imagine it's a good memory... Hm.. why don't you do it again next month?

    回覆刪除
  5. 似斷手斷腳咁 ! 我有朋友仔係去打手印同腳印only~

    回覆刪除
  6. 點解我BB展見唔到既...

    回覆刪除
  7. haha...好得意呀
    我都想整

    回覆刪除
  8. 再買黎整過啦,再唔整無下次架啦,佢大左就唔同左感覺..

    回覆刪除
  9. 真係幾得意喎!

    回覆刪除
  10. 我本來想買黎整架..但我個女瞓著都郁手郁腳,我老公話佢打緊【睡夢羅漢拳】 ,所以唔敢買黎整啦

    回覆刪除
  11. 好勁呀....你地絕對係一個好DADDY &好MAMMY!!好有心機呀..............真係好有紀念價值!!攪到我都想同澄B整返對.........不過佢依家都差唔多5個半月!!隻腳仔都大左

    回覆刪除
  12. 呢set野好得咁喎~! 我細仔細時都有出去整, 過程&製作方法一模一樣, 4隻手腳, 包埋個架, 收左我八舊水, 請問呢set 手模腳模幾錢 & o向邊度買呢? 等我預備同三妹整先~!

    回覆刪除
  13. 藍藍媽: 有"渣拿"~~~ 哈哈~~~ 好攪笑~~ thew_guan: d blue jelly開頭係好似jelly硬左咁!!! 有彈性咖~~~ ^.^ NICOLE n 小豬媽: 我係bb展last day買時大特價, 威威話大約200蚊(我記得好似係about$300), 我地揀左最平嗰隻, 有個相架一set, 一手一腳!!!  nicole, 800蚊兩手兩腳出去整, 包靚? 整得唔好咁點咖??  有人話黃金海岸有得整纖維手腳, 600蚊呢? 有人知道嗎??

    回覆刪除
  14. 哦... 甘都幾好玩啵... 你個板好人流暢旺...哈哈

    回覆刪除
  15. cary, 係呀,唔靚有得重新再整, 佢地會幫d手腳成品上埋色 (金/銀), 托埋呀B張相上個相架底咁。

    回覆刪除
  16. 都ok啦, 不過趁細先整到, 大個大就整唔到啦 ~~~

    回覆刪除
  17. 其實第一set都做得好靚,做呢d嘢嘅時間係可遇而不可求的~

    回覆刪除
  18. 呢對都ok吖, 我嗰陣都係响囝囝2個月大嘅時候整咖

    回覆刪除
  19. 我見玩具反斗城有一套差唔多的野賣,大約200幾蚊到啦,唔知得唔得呢???

    回覆刪除